Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt 3 timer med modningsakkupunktur og jeg har fått effekt av det, kroppen jobber og verker på helspreng nå
På avd her var det flere jordmødre som kunne sette nåler, så lenge en av de er på vakt når du kommer var det bare å spørre! Men akkupunktøren min holder til ved siden av sykehuset, så hvis jeg trengte hjelp kunne ho komme opp på avd og hjelpe meg
De fleste fødeavdelinger har minst en jordmor på vakt som kan sette akupunktur smertelindrendeHadde dere akupunktur under fødsel??
Hvordan ordner man det?
De fleste fødeavdelinger har minst en jordmor på vakt som kan sette akupunktur smertelindrende
Ja, jeg har veldig lyst på akupunktur under fødsel, så jeg er glad for at de har såpass fokus på detDet er greit å vite. Ikke at det er noe jeg har tenkt på, men om jeg føler at det gir god effekt nå, så kan det jo bli aktuelt
Jeg fikk satt nåler for å få sterkere rier jeg [emoji14] Pressriene var ikke så veldig effektive, så jeg brukte 1,5 t på å få babyen ut Vet ikke om akupunkturen hjalp, men bebis ble detDe fleste fødeavdelinger har minst en jordmor på vakt som kan sette akupunktur smertelindrende
Godt poeng, man bruker kanskje ikke bare smertelindrende selvom det er det jeg har sett for megJeg fikk satt nåler for å få sterkere rier jeg [emoji14] Pressriene var ikke så veldig effektive, så jeg brukte 1,5 t på å få babyen ut Vet ikke om akupunkturen hjalp, men bebis ble det
Når har du termin?
Har hatt en time selv og syns jo det virket som at kroppen jobbet voldsomt i ettertid. Men om det fører til fødsel er jo noe annet
Har hørt om de som får det som smertelindring også Kan godt hende hun jordmora som tok imot storesøster kan sette det som smertestillende ogsåGodt poeng, man bruker kanskje ikke bare smertelindrende selvom det er det jeg har sett for meg
De setter sikkert litt forskjellig i forhold til behov. Er jo det som er genialt med sånn type soneterapi, at man kan tilpasse etter pasienten og hva man trenger.Har hørt om de som får det som smertelindring også Kan godt hende hun jordmora som tok imot storesøster kan sette det som smertestillende også
Veldig fascinerende!De setter sikkert litt forskjellig i forhold til behov. Er jo det som er genialt med sånn type soneterapi, at man kan tilpasse etter pasienten og hva man trenger.