Modnings akupunktur

Vilpa

Blir kjent med forumet
Jeg forsøkte modnings akupunktur i dag og ble helt slått ut. Har slitt litt med bihulene, så hun satte 2 nåler som "horn" i pannen på meg. Det er kraftige nåler, som kan utløse fødsel. Derfor settes de ikke tidligere i svangerskapet. Jeg fikk hodeverk like etter at hun satte de nålene, men holdt ut. Senere ble jeg små kvalm, svimmel og uvell. Nå er det snart 10 timer siden akupunkturen, har fortsatt hodeverk, men ikke så sterk som tidligere. Har gått jevnlig til akupunktur og behandleren har lang erfaring i behandling av gravide. Er det noen som har fått sterke bivirkninger av akupunktur? Har ny time på torsdag, men vet ikke om jeg våger å gå! Kjenner også litt ubehag nederst i underlivet, så kanskje har akupunkturen hatt litt nytte der også!

Jeg gikk til modningsakupunktur sist. Og kan kjenne meg litt igjen i hva du sier ved å føle seg litt uvel etterpå. Men jeg fikk alltid beskjed pm å reise hjem å slappe av og å ikke gjøre noe aærlig den dagen.

Prøvde med ny time i dag og det gikk mye bedre. Hun stakk andre plasser i dag og droppet de nålene i pannen, de går på bihuler. Hun ba meg drikke mye vann etterpå.

Bra det gikk bedre denne gangen :))

Back
Topp