Modning

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Opplever dere enda menssmerter og murringer? Er 30 uker og har kjent på en del menssmerter og murringer i kveld. Gidder ikke reise inn på føden for ingenting. Lillemor har vært uvanlig aktiv i dag og jeg har hatt noen kynnere.
 
Ja, i perioder har det vært mye murringer og kynnere.
Forrige uke hadde jeg en blødning, og sånn jeg beskrev det for jordmoren, så kunne det være slimproppen som hadde gått.
Jeg fødte i uke 34 sist, så jeg har vært litt småurolig i det siste.
 
Gikk til termin sist men de stoppet fødselen i uke 28 med junior.

Denne gangen fikk jeg rier uke 21 med 3 cm effekt men de dabbet av, av seg selv og jeg har ikke slitt noe med det senere før i kveld plutselig kom det mye menssmerter og plagsomme murringer. Har ikke lyst å ringe føden for at de skal ta meg inn å så er alt fint og så har vi bare stresset alt opp for noen menssmerter hehe
 
Jeg har hat murringer nesten hver eneste kveld. Leste at det ikke hadde noe betydning, så har ikke tenkt noe mer over det.
 
Jeg har også hatt en del smerter som kommer og går:/ gravid for første gang så jeg vet ikke hva som er normalt og unormalt:/ gidder heller ikke ringe fordi de sier kom så skal vi sjekke med en gang. Det er fint at de tar meg på alvor, men blir da mer stresset hvis det er vanlige plager og jeg har stresset for ingen ting:/
 
Jeg har hat murringer nesten hver eneste kveld. Leste at det ikke hadde noe betydning, så har ikke tenkt noe mer over det.

Disse kom plutselig, uten at jeg har hatt lignende som jeg kommer på. Ble satt i gang med junior så det gikk fra masete kynnere til vannavgang og bang rier. Har ikke hatt opptakt til fødsel det er liksom bare rett i vonde rier med meg hehe.. Har tatt paracet nå og lagt meg ned. Er sikkert ingenting :)
 
Disse kom plutselig, uten at jeg har hatt lignende som jeg kommer på. Ble satt i gang med junior så det gikk fra masete kynnere til vannavgang og bang rier. Har ikke hatt opptakt til fødsel det er liksom bare rett i vonde rier med meg hehe.. Har tatt paracet nå og lagt meg ned. Er sikkert ingenting :)

God bedring! Jeg hadde veldig mye i dag tidlig, måtte ta en Paracet. Det gikk over for så å komme tilbake igjen. Ga seg i ettermiddag. Jordmora mi sier det er modningen som er i gang.

Nå er jeg 34+1 da, så er litt lenger på vei.
 
Hatt litt murringer ja, et par ganger har de vært som rier, dvs kommer og går i bølger, men ingen økning i styrke og gjerne veldig ujevnt så har ikke tatt det som rier. Men fulgt med på tidsintervaller for å være obs på endringer.
34 uker imorgen, men har hatt det i endel uker.
 
Har hatt det samme til og fra i dag ,uten at noe mer har skjedd så regner med det er ufarlig selv om det er plagsomt :)
 
Back
Topp