modning

nat

önsker nr 3<3
Noen som har blitt sjekket oss jordmor om de er modne eller hvordan de ligge an.jeg ble sjekket idag 2 cm åpning og avflatet. Men tykke kanter. Kan sikkert gå sån i flere uker. men er jo lov å håpe etter hvert er 39+3idag

Nei, men skal på kontroll til gyn i morgen! Håper å få sjekket da:p skal værtfall spørre, termin i morgen!
Selv om d ikke vil si om at d skjer noe snart, så er d veldig kjekt å vite om d har vært noe nytte av alle disse masriene:shy:

Jeg var på kontroll på sykehuset for litt over en uke siden, da fikk jordmor som undersøkte meg inn en finger. Så rundt 1 cm? Er 37+5 idag

Var på kontroll i uke 37 men ingen sjekk vaginalt. Var både hos min lege og jordmoren til bydelen...

Føler heller ikke for å bli sjekket slik før det er snakk om fødsel og at det er rier.
Jo mindre pirking jo bedre.

Det er ikke vanlig praksis der jeg har vært i Oslo i mine to svangerskap å drive å sjekke slikt.
Går mere på hjertelyd, om hodet er festet osv.

Var på kontroll i uke 37 men ingen sjekk vaginalt. Var både hos min lege og jordmoren til bydelen...

Føler heller ikke for å bli sjekket slik før det er snakk om fødsel og at det er rier.
Jo mindre pirking jo bedre.

Det er ikke vanlig praksis der jeg har vært i Oslo i mine to svangerskap å drive å sjekke slikt.
Går mere på hjertelyd, om hodet er festet osv.
Ikke vanlig ved kontroll her heller, men ble sjekket idag fordi jeg gikk lenge over med førstemann og han var ganske stort. Fødselen starter når den starter uansett, men for meg var det betryggende å vite at modningen er kommet såpass langt, så da ser det ikke ut til at jeg kommer til å gå så lenge nå:)

Skal bli sjekket i neste uke(uke 38) og tør nesten ikke håpe at det er modent. Fikk ganske stor gutt sist gang så skal sjekkes litt tidligere enn normalt(uke39-40)

Back
Topp