Modning

shewolf

Gift med forumet
Jeg har i flere uker hatt mensmurringer og menssmerter i korsryggen, samt masse kynnere. Har også kjent på nedpress i lang tid. Det hender jeg våkner om natta med ganske sterke smerter i korsrygg/mage, og må puste meg gjennom det, før jeg kan sove videre igjen.

2. Juledag hadde jeg sterke, smertefulle tak i ryggen mens vi var ute og kjørte bil. Jeg måtte puste meg gjennom disse toppene, og bestemte meg for å ta tiden på takene. De kom med 10 min mellomrom. Utover dagen ga det seg, og jeg har ikke kjent det så vondt siden da.

Har vært gjennom en fødsel før, og da var det ikke tvil om når det var i gang. Men jeg kjente ikke på så mye murringer før 2 dager før fødselen startet den gangen.

Om det er modning, må jo jeg være supermoden allerede! Er 37+1 i dag. Håper på at en hyrdestund på nyttårsaften skal være nok til å sette igang fødselen.

Har termin 21. Januar iflg ul, men 16. ifølge meg selv. Tviler sterkt på at jeg fortsatt er gravid den 21!

Flere som går og kjenner på lignende? Hvor lenge før fødselen kan man egentlig gå og kjenne på slikt tro? Jeg går hver dag og håper på at det starter snart! Utrolig spennende! :D

Høres ut som du er skikkelig moden da;)

Jeg hadde noen dager med rier, ikke så ofte men de kom et par ganger om dagen. Og så hadde jeg en natt med rier med 7-10 min mellomrom. Og litt blod på papiret. Det modna skikkelig oppi der da. Men så ble det helt stilt et par dager.
Men i går la bebisen seg så langt ned at han presser på rumpa og symfysen og jeg må tisse annen hver time, hele døgnet. Har hatt litt ubehagelige kynnere i dag men livmora ligger langt oppi gokk. Så føler at det ikke kommer til å skje noe nå, men snart. (Problemet er bare hvor lenge snart er, 1 dag eller 14 dager)

Jeg har i flere uker hatt mensmurringer og menssmerter i korsryggen, samt masse kynnere. Har også kjent på nedpress i lang tid. Det hender jeg våkner om natta med ganske sterke smerter i korsrygg/mage, og må puste meg gjennom det, før jeg kan sove videre igjen.

2. Juledag hadde jeg sterke, smertefulle tak i ryggen mens vi var ute og kjørte bil. Jeg måtte puste meg gjennom disse toppene, og bestemte meg for å ta tiden på takene. De kom med 10 min mellomrom. Utover dagen ga det seg, og jeg har ikke kjent det så vondt siden da.

Har vært gjennom en fødsel før, og da var det ikke tvil om når det var i gang. Men jeg kjente ikke på så mye murringer før 2 dager før fødselen startet den gangen.

Om det er modning, må jo jeg være supermoden allerede! Er 37+1 i dag. Håper på at en hyrdestund på nyttårsaften skal være nok til å sette igang fødselen.

Har termin 21. Januar iflg ul, men 16. ifølge meg selv. Tviler sterkt på at jeg fortsatt er gravid den 21!

Flere som går og kjenner på lignende? Hvor lenge før fødselen kan man egentlig gå og kjenne på slikt tro? Jeg går hver dag og håper på at det starter snart! Utrolig spennende! :D

For en drøy uke siden gikk slimproppen min og da hadde jeg det sånn som du beskriver. Tre våkenetter på rad som jeg ikke klarte å sove pga kynnnere (tok jo selvfølgelig ikke tiden da...) Etter det så stoppa det opp. Nå har jeg bare kynnere i ny og ne, mensmurringer og små tak i ryggen. ULterminen er 28 januar, men mensterminen er 10 januar. Spennende å se når han kommer. Var på sjekk når slimproppen gikk fordi det var usikkert om vannet også hadde gått, og da fikk jeg beskjed om at jeg var veldig moden. Da var jeg bare i uke 35.... Håper inderlig mensterminen min stemmer mer enn ulterminen. Er jo lov å håpe :P

Back
Topp