Modning...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Når ting modnes, hvordan kjennes det ut?
Har så vondt i "kona" mi... Hatt også masse kynnere hvor noen gjorde litt vondt...

Vet jo ikke hva jeg skal forvente - og akter IKKE å ringe føden i Ungarn ( de forstår ikke engelsk allikevel...)

Nå er det 7 år siden min fødsel, men kan ikke huske å ha vondt der nede.
Jeg fikk kynnere som ble til rier. Og med riene kom en ømhet, sliten i korsryggen.
Og så kom det litt spotting.
Men ikke noe vondt nedentil, mest i korsryggen.

Men, det er nok individuelt hvordan det oppleves! :-)

Jeg kjenner at det skjer ting der nede, kan være ubehagelig men tenker bare at det må til for å bli klart:) det kommer ofte sammen med kynnerne..husker jeg hadde det sist også:)

Jeg hadde mye stikking i skjeden i går, etter å ha gjort mye i løpet av dagen,først vasketing i huset og så gåtur. Ble redd det var noe sånt, men har gått over i dag. Sikkert kynnere.

Vet ikke hva slags vondt du har da... Men det høres kanskje ut som noe jeg ville ha kontakta lege for. Du kan ikke få en legetime hos noen som kan engelsk? Ev ringe til et sted i Norge? Jeg tipper det er uskyldig, men greit å sjekke da...

Jeg hadde mye stikking i skjeden i går, etter å ha gjort mye i løpet av dagen,først vasketing i huset og så gåtur. Ble redd det var noe sånt, men har gått over i dag. Sikkert kynnere.

Vet ikke hva slags vondt du har da... Men det høres kanskje ut som noe jeg ville ha kontakta lege for. Du kan ikke få en legetime hos noen som kan engelsk? Ev ringe til et sted i Norge? Jeg tipper det er uskyldig, men greit å sjekke da...
Skal på kontroll på onsdag. Skal spørre da :)

Når jeg har modnet så har det kjentes ut som stikkninger/press i underlivet, og fått et skikkelig nedpress etterhvert.

jeg har hatt stikkingen nedentil de siste 2 dagene samt mensmurringer, kan dette være modning? har prøvd å googlet litt om dette og finner alt fra at det er tegn på fødsel til at det er normalt. murringer er at livmoren fortsatt vokser og stikkinger kan være at noen nerver kommer i klem.... Men jeg tenker en del på det. Har faktisk begynt å tenke på hvor jeg kan stoppe når jeg kjører hjem fra jobb om det skulle skje noe.......

Stikker i lysthuset her også:-/ Tenker det er noe modning/forberedelse på gang, men så lenge det er skjeldent så tar jeg det med ro enn så lenge :-)

Her modnes det også, tror jeg. Hoven og følsom høne. Helt topp å sykle med!:O

Hehe, nå måtte jeg le:)jeg sykler med knærne ut til siden, så går det greit:p

Haha, ser det for meg!

Men tror det meste av vondter er normalt fra nå og utover. Vi må bare belage oss på at det er avært lite som er konfortabel på en stund :P

Det må være noe modning på gang her også.
Stikker og presser nedentil, og kan være veldig ubehagelig til tider.
Når er det normalt at dette begynner egentlig?
Noen som vet?

Jeg har hatt litt diffuse smerter rundt toppen av skambeinet (der de måler fra på kontroll). Har i grunn tenkt at det er litt mild bekkenløsning, men ikke sikker...

Jeg har også hatt slik som beskrives; skikkelige mensmurringer på bege sider som strekker seg bak i korsryggen. Magen steinhard pg har hatt en rie i kveld. Har legetime på føden i morgen og det er jeg glad for - kjenner ut som om noe er i ferd med å skje. Skal spørre om dette er modning:) vil man kjenne det som slike stikk når livmorhalsen begynner å åpne seg?

Har knapt nok hatt noen kynnere alt i alt til nå jeg... Er det noe galt med meg? :P
Men hvis jeg går tur og går ''for fort'' så får jeg ''menssmerter'' eller noe som minner om hold på begge sider.
Noen som aner hva det kan komme av? :p

Back
Topp