Modning??

eilejoha

Gift med forumet
Murringer/menssmerter og masse vondt i bekkenet og helt nede ved skambeinet. Føler også at jeg nesten er litt sånn "følelsesløs/slapp" nedentil. Og vanvittige stikkinger.. Klarer nesten ikke bøye meg uten å få skikkelig vondt ved skambeinet.føler jeg har blitt litt avstivet nedentil, om dere skjønner meg?
Noe kynnere, men ikke så veldig masse, heldigvis..

Hva tror dere?? Kan dette begynne alt nå.  Er jo 32 uker imorgen.

Har også forferdelige stikkinger i perioder i ene puppen og..[:@]I den puppen jeg hadde betennelse i også.minner meg om da jeg hadde brystbetennelse.. Så nå blir det innpakking. Skal IKKE ha den driten igjen..

blir litt bekymret for deg. ring og hør med jordmor du!! tryggest!

Lurte egentlig på om jeg skulle gjort det.. Men du vet, er liksom "redd" for å virke hysterisk.. hehe.. Litt sånn sviende varme kan jeg vel også forklare det som ved skambeinet..
Tror nok mest han holder på å feste seg, at det er det som gjør det. Men så har jeg sittet å lest litt hos andre som har modning og det virker liksom så likt..[&:]

snakket med føden nå. Var nok noe modning. Var ikke noe unormalt i det jeg forklarte iallefall..Så jeg kunne ta det helt med ro..[:D] Selv om det er vondt og plagsomt...

så bra da[:)] en telefon hjelper lenge! heldigvis er du kommet så langt som du har i tilfelle d skulle føre til noe mer[:)]

vet du.. det der hørtes egentlig veldig likt ut sånn som jeg har det, og det er bekkenløsningen som hos meg har satt seg foran der.. ved skambenet.. Den slappheten er også veldig vanlig ved bekeknløsning. Den sviende varmen er også kjent, og også det at det gjør vondt ved skambenet å bøye seg..

M: Ja , heldigvis...

W: Akkurat.. Men akkurat nå etter jeg la på tlf så beøgynte det seff å gjøre vondt i magen å.. [:@]
Ikke så mye, men det kjens litt..[8|]
Får bare se det an til imorgen. Var sikkert en som straks skulle av vakt eller noe, hun hørtes litt sliten ut stakkar....[&:]

Ja du får bare se det ann.. blir det mer murringer og mer magevondt så ring igjen!!

Klem

ja, det skal jeg gjøre..
Men jeg er ikke bekymret iallefall.. [:D]  Takk for svar..

kjære snuppa mi...kan du kanskje ta deg et bad eller varm dusj? kan det hjelpe deg litt?

Håper du ringer føden dersom ting blir verre - du kan jo ikke gå rundt sånn og ha det ondt. Har du styra mye i påska da? Uff, får helt ondt av deg - oppdater gjerne. Tenker på deg!![;)]

tenkte å ta meg en god dusj. Har tatt det mye med ro i påsken, men har sikkert ikke fått slappet av så mye som jeg burde. Har vært besøk her eller der. hehe. Men skal nå ha det koselig også. [;)][:D]

Er nok ikke noe farlig. er nok en salig blanding av litt modning/festing, bekkenløsning og ligamenstrekk bare..  Magevondten har gått over igjen. [:D]
Men jeg er i fin form og selv om jeg har litt vondt her og der så er jeg kjempefornøyd og har goood samvittighet fordi jeg har fått kost meg i påsken med de jeg er glad i..[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk for omtanken snupper.. klem til dere alle.. :)

ORIGINAL: eilejoha

Murringer/menssmerter og masse vondt i bekkenet og helt nede ved skambeinet. Føler også at jeg nesten er litt sånn "følelsesløs/slapp" nedentil. Og vanvittige stikkinger.. Klarer nesten ikke bøye meg uten å få skikkelig vondt ved skambeinet.føler jeg har blitt litt avstivet nedentil, om dere skjønner meg?
Noe kynnere, men ikke så veldig masse, heldigvis..

Hva tror dere?? Kan dette begynne alt nå.  Er jo 32 uker imorgen.

Har også forferdelige stikkinger i perioder i ene puppen og..[:@]I den puppen jeg hadde betennelse i også.minner meg om da jeg hadde brystbetennelse.. Så nå blir det innpakking. Skal IKKE ha den driten igjen..

har det akkurat som du beskriver det....er kjempe ubehagelig..bor i dusjen fortiden for å lindre "smertene".
er konstant murring i ryggen og magen, og blitt litt mindre spark og romstering av lillegullet I magen etter at dette startet..

Back
Topp