Modning og maserier

sogn78

Forumet er livet
VIP
Høyrer jo historiar om dei som går me premature rier i mange veker, men sånn vanligvis, kor lenge er det vanlig å gå rundt med mensmurring og periodar med maserier før det skjer noko?

(Forrige gang eg fødte, var ingenting "normalt" fordi eg hadde infeksjon i livmora og konstante magesmerter i mange dagar før riene begynte, så eg har ikkje noko å sammenligna med. Storebror kom ei veka før termin.)

No er det to dagar til termin, og eg har vel tenkt at "no er det i gang" i allefall 5-6 gangar, der det berre har dabba av igjen etter nokre timar med sammentrekningar og lette smerter.

Kva er din erfaring? Dei som er/var på overtid for eksempel, har du masse tegn på at det nærmar seg, eller kjenner/kjente du ingenting??

Eg er ikkje utålmodig i grunn, men tenker at det kan bli veldig plagsomt å gå slik i feks 14 dagar til :(

Hjå meg byrja det med regelmessige kynnarar dagen før termin. Hadde hatt det fleire kveldar før òg, men då pleide det gje seg etter eit par timar... No fortsette det heile kvelden. Tok ein paracet før eg la meg slik at eg skulle få sova på natta. Kynnarane fortsette dagen etterpå, og i ni tiden på kvelden byrja plutseleg riene. Seks timar etter var vetlejenta fødd!
Kynnarane var ikkje vonde, meir ubehagelege..
Har du mykje kynnere?

Hjå meg byrja det med regelmessige kynnarar dagen før termin. Hadde hatt det fleire kveldar før òg, men då pleide det gje seg etter eit par timar... No fortsette det heile kvelden. Tok ein paracet før eg la meg slik at eg skulle få sova på natta. Kynnarane fortsette dagen etterpå, og i ni tiden på kvelden byrja plutseleg riene. Seks timar etter var vetlejenta fødd!
Kynnarane var ikkje vonde, meir ubehagelege..
Har du mykje kynnere?

Ja, kynnere har eg hatt mykje av i periodar i fleire veker no. Håpar inderlig det blir modent av dette her i allafall

Back
Topp