modning akupunktur? Trondheim?

mariolau

Forelsket i forumet
hei er det noen som har prøvd det? er i uke 35 å kunne tenkt å prøve det denne gangen, noen som har noen å anbefale i Trondheim? å hvor mye man betaler?

Jeg går hos en akupunktør som heter Arne Kausland som holder til i Olav Tryggvasonsgate :) Betalte 410 kr den første gangen (konsultasjon + nåler), deretter er det 310 kr pr behandling. Utrolig hyggelig fyr og det blir spennende om nålene har noen effekt :)

Jeg går hos en akupunktør som heter Arne Kausland som holder til i Olav Tryggvasonsgate :) Betalte 410 kr den første gangen (konsultasjon + nåler), deretter er det 310 kr pr behandling. Utrolig hyggelig fyr og det blir spennende om nålene har noen effekt :)

http://www.aku-med.no
På Rosenborg. Veldig dyktig dame.
Nålene jeg får fungerer som bare det! Kan ikke si før om et par uker om modningen fungerer, men nålene jeg har hatt i øret har hjulpet på bekkenet. De jeg fikk i knærne tappet meg for vann, og etter hver modningstime har jeg menssmerter og kraftige kynnere :) 

har hørt litt om hun på rosenborg, når begynte du med timer hos henne? hvilken uke?

Back
Topp