Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei er det noen som har prøvd det? er i uke 35 å kunne tenkt å prøve det denne gangen, noen som har noen å anbefale i Trondheim? å hvor mye man betaler?
Jeg går hos en akupunktør som heter Arne Kausland som holder til i Olav Tryggvasonsgate :) Betalte 410 kr den første gangen (konsultasjon + nåler), deretter er det 310 kr pr behandling. Utrolig hyggelig fyr og det blir spennende om nålene har noen effekt :)
Jeg går hos en akupunktør som heter Arne Kausland som holder til i Olav Tryggvasonsgate :) Betalte 410 kr den første gangen (konsultasjon + nåler), deretter er det 310 kr pr behandling. Utrolig hyggelig fyr og det blir spennende om nålene har noen effekt :)
http://www.aku-med.no
På Rosenborg. Veldig dyktig dame.
Nålene jeg får fungerer som bare det! Kan ikke si før om et par uker om modningen fungerer, men nålene jeg har hatt i øret har hjulpet på bekkenet. De jeg fikk i knærne tappet meg for vann, og etter hver modningstime har jeg menssmerter og kraftige kynnere :)