L lykkelig90 Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ 7 Mai 2018 #1 Noen flere her som har begynt å bli moden/avflatet livmorhals eller fått åpning?
ECB Glad i forumet 7 Mai 2018 #2 lykkelig90 skrev: Noen flere her som har begynt å bli moden/avflatet livmorhals eller fått åpning? Klikk for å utvide … Jeg tror jeg har. Skal inn om en time å sjekke dette. Har time på sykehuset hos både jm og gynekolog.
lykkelig90 skrev: Noen flere her som har begynt å bli moden/avflatet livmorhals eller fått åpning? Klikk for å utvide … Jeg tror jeg har. Skal inn om en time å sjekke dette. Har time på sykehuset hos både jm og gynekolog.
L lykkelig90 Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ 7 Mai 2018 #3 ECB skrev: Jeg tror jeg har. Skal inn om en time å sjekke dette. Har time på sykehuset hos både jm og gynekolog. Klikk for å utvide … Blir spennende å høre hva de har funnet ut
ECB skrev: Jeg tror jeg har. Skal inn om en time å sjekke dette. Har time på sykehuset hos både jm og gynekolog. Klikk for å utvide … Blir spennende å høre hva de har funnet ut
ECB Glad i forumet 7 Mai 2018 #4 lykkelig90 skrev: Blir spennende å høre hva de har funnet ut Klikk for å utvide … Har litt forkortet livmorhals. Men ingen åpning
lykkelig90 skrev: Blir spennende å høre hva de har funnet ut Klikk for å utvide … Har litt forkortet livmorhals. Men ingen åpning