Modern design på kvadrat

*josefine*

Elsker forumet
Er de flinke? Har brukt modern design i søregata en periode, å vært storfornøyd med dem.
Nå skal jeg snart på kvadrat, og gidder ikke å ta turen ned til byen for å klippe meg.

Har hørt mye skryt om de - men aldri prøvd selv. Det er en smule dyrt for en slunken lommebok[X(]

ORIGINAL: Elimor

Har hørt mye skryt om de - men aldri prøvd selv. Det er en smule dyrt for en slunken lommebok[X(]

Det er dyrt ja[&:]

Noen andre med erfaring?

Han jeg brukte før var en av de beste men han har nå egen salong men
tror de er veldig flinke de andre og

Vært der 3 ganger (med ulike frisører), og aldri vært fornøyd. Sist ente jeg opp med en klipp min nåværende frisør har brukt et år på å rette opp på! Men det er jo maaange frisører der da, du finner kanskje en du blir fornøyd med?

Edit; Hvis du alikevel skal inn til sentrum en dag kan jeg anbefale Hårspray (og Øyvind) [:)]

Hehe,uff måtte le litt. Men kan og anbefale Barokk frisør og Åsbjørn eller Asbjørn

ORIGINAL: trudepude_

Vært der 3 ganger (med ulike frisører), og aldri vært fornøyd. Sist ente jeg opp med en klipp min nåværende frisør har brukt et år på å rette opp på! Men det er jo maaange frisører der da, du finner kanskje en du blir fornøyd med?

Edit; Hvis du alikevel skal inn til sentrum en dag kan jeg anbefale Hårspray (og Øyvind) [:)]

Huff da, så kjedelig.
Jeg tenkte å prøve en heeelt ny sveis denne gangen, så da vil jeg ha en frisør som
ser hva som kan passe meg.

Nina på modern design kvadrat er flink:)

Back
Topp