Moderatoridioti!!!?!!!

Pijah

Forumet er livet
Postet jo en skrytetrådet en kake jeg laget igår..
Den er flytta til matforumet!!!!!!
En skrytetråd!!! Fantes ikke oppskrifter eller spørsmål om det i tråden!!

Ikke har jeg fått verken epost eller pm om flytting heller, latterlig!!!!!

teit[8|]

legg den tilbake igjen[8D]

ORIGINAL: Pontus

teit[8|]

GJØRRE!

ORIGINAL: Pontus

teit[8|]

hahah jaaaa[8D]
Syntes de flytter FOR mange tråder...
Svært få som gidder være på de undeforumene tross alt!

Skjønner ikke hvorfor de skal drive og flytte og styre med tråder jeg. Iallefall ikke sånne enkelttråder. Jeg er aldri noe annet sted enn på generelt.

Et kjapt overblikk viser at de fleste trådene på generell faktsk burde vært flytta til et eller annet underforum.. Hobby, navnedebatt, mat, sykdom, hele og velvære osv...

Så inkonsekvent at jeg får helt åndenød!!!

Skriv en mail til adminsene om dette. Er vel de som lager reglene for hva moddene skal gjøre.

ORIGINAL: MiniSatan

Skriv en mail til adminsene om dette. Er vel de som lager reglene for hva moddene skal gjøre.

Hjelper fint lite, de er like inkonsekvente de.

Ja,når t.o.m BLEIEkaketråder blir flytta inn på matforumet..hehehehe..
Ser da for meg adminer og modder som sitter og spiser bleiekake [8D]

dagens middagstråd som havnet på økomomi da[8|][:-]

ORIGINAL: *Musti*

Ja,når t.o.m BLEIEkaketråder blir flytta inn på matforumet..hehehehe..
Ser da for meg adminer og modder som sitter og spiser bleiekake [8D]

Bleier går jo i enkelte kildesorteringer som matavfall, så hvorfor ikke[8D] Haha[8D]

ORIGINAL: *Hot mama*

dagens middagstråd som havnet på økomomi da[8|][:-]

Ja, den var nesten det beste!!! [8|]

ORIGINAL: Pijah

Postet jo en skrytetrådet en kake jeg laget igår..
Den er flytta til matforumet!!!!!!
En skrytetråd!!! Fantes ikke oppskrifter eller spørsmål om det i tråden!!

Ikke har jeg fått verken epost eller pm om flytting heller, latterlig!!!!!

samma her..de flytter på alt..fikk mail jeg da, men hva er vitsen?

Et kjapt overblikk viser at de fleste trådene på generell faktsk burde vært flytta til et eller annet underforum.. Hobby, navnedebatt, mat, sykdom, hele og velvære osv...

Ja det er ikke mye igjen å snakke om hvis alt skal flyttes til sine underforum... [8|] Virker som om de er mest ute etter å flytte alt om mat... Er de på slankern alle mann?

Rolig kjære, pass på blodtrykket[;)]

ORIGINAL: Tweak

Ja det er ikke mye igjen å snakke om hvis alt skal flyttes til sine underforum... [8|] Virker som om de er mest ute etter å flytte alt om mat... Er de på slankern alle mann?

De flytter jo aldri de trådene om hva folk skal stappe i trynet i helgene??? Idiotyve rett og slett..[;)]

Idiotien er vel ikke at de flytter trådene, det er jo VI som ikke legger dem på rett forum.. Idiotien er at de ikke er konsekvente og flytter for FÅ tråder hvis de først skal kjøre den linjen..

ORIGINAL: Froskegele

Idiotien er vel ikke at de flytter trådene, det er jo VI som ikke legger dem på rett forum.. Idiotien er at de ikke er konsekvente og flytter for FÅ tråder hvis de først skal kjøre den linjen..

Tingen er vel at det er nettopp sånne ting som skal på generell fordi det det ikke har noen annen plass. Om det først skulle flyttes, burde det jo vært til hobbyforumet..
Men ja, det ligger el god porsjon idioti i hvor lite konsekvente de er ja.

Kanskje de bare liker å fucke litt.. bare fordi de har ansvaret! Sånn typ: jeg er "sjef" og jeg VIL bestemme hva jeg skal gjøre.. hehe.. neida..

ORIGINAL: Latterfrosken

Kanskje de bare liker å fucke litt.. bare fordi de har ansvaret! Sånn typ: jeg er "sjef" og jeg VIL bestemme hva jeg skal gjøre.. hehe.. neida..

Det hadde i allefall JEG likt hvis jeg var moderatort. Ikke for og vise at jeg var sjef og kunne gjøre som jeg ville, men pga. alle reaksjonene og alt rabalderet det lager. [8D]

Hm.. Kanskje ikke så rart jeg ikke har en slik jobb? [8|][:-][8D]

Back
Topp