moderatorer

Lois Lane

Forumet er livet
Jeg fikk en pm av en av dere moderatorer, men husker ikke av hvem, og jeg slettet mailen. Saken er at jeg ikke har fått pm her i bv, bare i innboksen min (mailen) Er de vanlig når det er moderatorer som sender??

Får jo ikke svart eller noe jeg, siden jeg ikke får pmen her på bv (og ikke husker hvilket nummer det stod bak moderator.... Kan det ha vært 4?)

Var i alle fall det at trådene mine om den nye butikken som skal åpnes i Bergen. Kommersiell virksomhet? Det er da ikke min butikk. er vel greit å tipse folk om nye butikker og at de skal ha salg på klær?? Er det fordi søsteren min jobber der?[8|]

jeg har også bare fått i innboksen på mail, og ikke her på pm.
skal sikker være slik da

festlig da... har jo slettet den, så håper moderatoren tar kontakt, for jeg lurer virkelig på dette. kommersiell virksomhet handler jo om å tjene på noe..... noe jeg ikke gjør, men kan selvsagt ha missforstått. er ikke ute etter å ta noen!!

Melding om slettede tråder går direkte til e-post adressen og ikke pm.

Utdrag fra forumsreglene:
Kjøp/salg
Det er ikke tillatt å reklamere for kommersiell virksomhet på diskusjonsforumet. Brukere har mulighet til å legge ut salgstråder inne på markedstorget. Her kan brukerne få selge brukte ting eller ting som er laget selv på hobbybasis, og som er relevante for de andre brukerne. Brukerne er selv ansvarlige for all kjøp/salg inne på markedsplassen.

Så det er ikke lov å tipse om supersalg på Cubus f.eks?

Tusen takk for svar.

Men er ikke kommersiell virksomhet om en eier en f.eks eier en bedrift og reklamerer her inne?? Er det kommersiell virksomhet å reklamere for f.eks barnashus (legge ut link til salg etc)?

Dytter litt, for ser det ikke bare er jeg som lurer (vi er i alle fall to[8D])

lurer litt jeg også....

blir jo teit hvis tråder som f.eks go'helg-tilbudet til kiwi blir slettet pga at det er reklamering....

mhm[;)]

men får visst ikke noe svar....

Hvis en tipser om salg på barneklær på f.eks Cubus så går det greit. Men hvis en poster tråder som dyttes opp for å drive med reklame så blir det feil. Det er veldig avgjørende måten en tipser andre på, og ikke minst hvilken type "reklame" det gjelder. Reglene sier at det ikke er tillatt med reklame for kommersiell virksomhet. Vi ser igjennom fingrene på enkelte ting, og det er kun til fordel for brukerne våre. Om brukerne vil ha bot alle tråder om salgstips, er det greit for oss....

ORIGINAL: Prikken

Hvis en tipser om salg på barneklær på f.eks Cubus så går det greit. Men hvis en poster tråder som dyttes opp for å drive med reklame så blir det feil. Det er veldig avgjørende måten en tipser andre på, og ikke minst hvilken type "reklame" det gjelder. Reglene sier at det ikke er tillatt med reklame for kommersiell virksomhet. Vi ser igjennom fingrene på enkelte ting, og det er kun til fordel for brukerne våre. Om brukerne vil ha bot alle tråder om salgstips, er det greit for oss....
nei det vil vi ikke.....

takk for svar[:D]

Brukerne kan når som helst gå inn på "mine opplysninger" og oppdatere profilen sin. [;)]

Brukerne kan når som helst gå inn på "mine opplysninger" og oppdatere profilen sin. [;)]
jeg gjorde nettopp....
og der går det ikke an å forandre e-postadresse....
jeg klarte ihvertfall ikke å se det.

Back
Topp