• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Moderator

Nickikkesatt

Blir kjent med forumet
Heisann!

Jeg er blitt moderator her. Er det noe dere lurer på, er det bare til å ta kontakt.
Har selv ei datter på 18 måneder som er både høyt og lavt, og som ikke aner hva søvn er.

velkommen [:D]

Velkommen, og lykke til... [:)]

Takk for det. Ja, jeg er ny som innlegger, men har vært litt inne og tittet på det dere har skrevet. Min oppgave er å være moderator, men det kan være det kommer noen innlegg i ny og ne.

velkommen[:)]

Hva er Moderator egentlig? Bare lurer.. Og velkommen hit...

Velkommen[:D]

Ny en igjen? Hvor ble det av hun som var igår da? Velkommen forresten[;)]

Velkommen [:)]

VELKOMMEN!!!![:D]

Velkommen [:D]
Hvordan blir man moderator forresten?

Sjefene bestemmer hvem de vil ha som moderatorer[;)]

Skulle virkelig ønske at moderatorene kunne følge opp litt bedre , i alle fall nå som det er en svært dårlig "tone" blandt enkelte her..... Hvorfor er det ingen mod. innom i helgene? -Jeg tror vi trenger litt mer "overvåkning" - i alle fall for en periode. Prøver å unngå temaene som bare er krangel, men synes det fort sprer seg noen komentarer til andre tråder også. Det har vært en utrolig negativ utvikling her i løpet av den siste uken, jeg håper dette vil gi seg. Det var jo så koselig før, uenighet uten å bli sjikanerende, og uten at det ble dratt alt for langt ut på viddene.

Så kom igjen ALLE MODERATORER hvor er dere?????????????????

Håper forumet vil bli slik det en gang var....

Håper..

Dette er jeg også enig i! Var utrolig positiv til den gode stemninga her, men så ble det mye greier helt plutselig. Noen som bare vil provosere hele tiden, og som ikke engang gjør det for å diskutere, bare for å ødelegge. Kjedelig synes nå jeg!

Jeg vil ha tilbake forumet sånn som det var!!!!

ORIGINAL: Micamor

Skulle virkelig ønske at moderatorene kunne følge opp litt bedre , i alle fall nå som det er en svært dårlig "tone" blandt enkelte her..... Hvorfor er det ingen mod. innom i helgene? -Jeg tror vi trenger litt mer "overvåkning" - i alle fall for en periode. Prøver å unngå temaene som bare er krangel, men synes det fort sprer seg noen komentarer til andre tråder også. Det har vært en utrolig negativ utvikling her i løpet av den siste uken, jeg håper dette vil gi seg. Det var jo så koselig før, uenighet uten å bli sjikanerende, og uten at det ble dratt alt for langt ut på viddene.

Signerer den jeg [;)]

Å foresten VELKOMMEN!!!!

Kathrine

Back
Topp