moderator kan slette tråden jeg finner ikke ut hvordan

• Trådstarter Trådstarter Lillapus
  • Opprettet Opprettet
@Moli16

Altså... Hæ??? Jaja vi kan ikke alle være hyggelige

Hun var da ikke uhyggelig, men sitter vel som et spørsmålstegn som mange andre av oss.

Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg her, men jeg føler i allefall at alle blir godt tatt i mot her. Og jeg tror ikke du er eller forblir noen outsider:)

Forstod det som at det var et ganske nytt forhold og et ikke-planlagt svangerskap? Med en mulig dose utfordringer?

7 dager etter mens nærmer man seg fort eggløsning, i alle fall om man har en ganske vanlig syklus.

Om det er slik at dette er ditt største mareritt har du valgmuligheter. Uansett hva du/dere vil gjøre synes nå jeg du burde snakke med barnefar før heller enn senere. Det vil vel være bra for deg med en støttespiller uansett.

Om du er så hyperfertil så ville jeg aldri fått for kondom som eneste prevensjon. I alle fall når du åpenbart ikke ønsker bli gravid. Det er litt tøft å lese teksten din som ufrivillig barnløs over lang tid og jeg skjønner ikke helt hva du mener hele veien. Men mitt tips er å ta det i egne hender, snakk med barnefar og finn ut av det.

Lykke til!

Back
Topp