Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NopeBruker du appen?
Jeg får ikke gjort bildene mindre. Da må de beskjæresKan laste ned f.eks pixlr og endre størrelsen på bildene![]()
Ville prøvd det, for der endres størrelsen automatisk når man laster opp bildetNope
Du sier du ikke sitter på appen, sitter du på en PC, og har du et program som heter Paint?Nope
Jeg sitter på mobilen, men bruker ikke appDu sier du ikke sitter på appen, sitter du på en PC, og har du et program som heter Paint?
Dersom du har det, åpner du bildet der, skalerer det ned i størrelse, og lagrer.
Nede på linjen under bildet står størrelsen på bildet, det må være mindre enn 1 MB..
Det jeg har gjort for å slippe det problemet er at jeg har gått inn på innstillingene på kameraet på mobilen og satt ned størrelsen der slik at bildene jeg tar ikke blir så store
Tydeligvis er det derfor . Men da får det bare væreSå rart, det har aldri skjedd meg. Jeg bruker appen da. Kan være fordi du bruker bv i nettleseren? Selv om jeg ikke kan se for meg at det skal gjøre noe..
Hmm jeg laster bare opp i den appen og lagrer igjen, da kan man bestemme størrelse selvJeg får ikke gjort bildene mindre. Da må de beskjæres![]()
Så vanskelig ting skulle være daTydeligvis er det derfor . Men da får det bare være![]()
Det var lurt! Det skal jeg prøveSamme med meg, så jeg tar heller bilde med snapchat kameraet og lagrer de på tlfder har funka bedre
Har prøvd å bruke appen, men jeg et så vant med å bruke nettleseren på mobil nå at appen bare ble plagsom, men et jo bare en vanesak![]()