Moderator/adm

mamma84

Glad i forumet
Kan dere fjerne tråden som heter "si det, ja eller nei"??

SIGNERER!

-kan dere ihvertfall seriøst vurdere det, ja?

Er så møkklei av all kranglinga her nå.. Savner "the good old days" da folk oppførte seg vennlig mot hverandre[:(]

signeren den trine82!

har ikke vært medlem så lenge, men det var en helt annen stemning her da jeg ble medlem enn det er nå .. savner slikt det var!

kvifor kan ikkje mod. el adm. fjerne enkelte frå forumet? ser at denne med alle bokstavene i nicket er her enda!
må då gå ann å blokkere ! [>:]

trur ikkje moderatorar har verktøyet til å stenge ute nåken, men Adm har nok, dei jobbar vel helst på formiddagane[;)]

ja eg ser heller ikkje heilt problemet der, så hadde me unngått mangen misforståelser her.

som at noken ( eller ei no ) anntyder at denne personen er meg!altså denne med alle bokstavene i nicket sitt!
stygge anntydinger syns eg !
det vil eg ikkje ha noke av, det gjere meg så sint[>:][:@]

Vi savner deg Fiorelina! Der har vi det positive med at moderator er aktiv bruker!

takk for den.. - Tusen takk! -Lindaen.. det varmer virkelig![:D]

men akkurat nå er jeg glad for at jeg ikke er moderator.. det er for mye rot her som jeg ikke hadde orka å ta alene..[;)]

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: *isa*

ja eg ser heller ikkje heilt problemet der, så hadde me unngått mangen misforståelser her.

som at noken ( eller ei no ) anntyder at denne personen er meg!altså denne med alle bokstavene i nicket sitt!
stygge anntydinger syns eg !
det vil eg ikkje ha noke av, det gjere meg så sint[>:][:@]

Er vel ikke noe å bry seg om hva en person tror.

nei, du har heilt rett tammis, men syns sånt er så dårlig gjordt[>:]

signerer også lindaen!

Back
Topp