Må bare få ut litt frustrasjon! Gått med modningsrier en uke nå, mest var det om nettene forrige helg. Da jeg kom til jordmor på tirsdag kunne hun konstatere at jeg hadde nesten 2 cm åpning, var avflatet i mormunn og veldig myk og moden!!! Dessuten gikk det jeg antar er slimproppen i rykk og napp på tirsdag og onsdag. Er det rart forventningene da ble skrudd opp?? Men her går jeg enda og ruger Tok en sengevals med mannen på onsdag, det ga meg bare noe jeg antar er maserier eller harde kynnere jevnt hele torsdagen.. Så null effekt og på akupunktur runde 5 på torsdag kunne hun sette litt ekstra nåler fordi jeg alt er så moden, for om kanskje det kunne motivere kroppen riktig vei... Men NEida!!! Når skal disse sammentrekningene som jeg har hele (!) tiden ta seg opp?? Dette er forferdelig frustrerende også har jeg den dumme stemmen i hodet da som minner meg på at det jo fremdeles er 1 1/2 uke til termin og jeg har gooood tid, og andre har gått sånn som dette i ukesvis.. men ærlig talt, det er ikke mye til trøst nå altså.. Vil jo bare så veldig se den lille jenta mi.. Helst i går