Moden og utålmodig...

Melian

Andre møte med forumet
Må bare få ut litt frustrasjon! Gått med modningsrier en uke nå, mest var det om nettene forrige helg. Da jeg kom til jordmor på tirsdag kunne hun konstatere at jeg hadde nesten 2 cm åpning, var avflatet i mormunn og veldig myk og moden!!! Dessuten gikk det jeg antar er slimproppen i rykk og napp på tirsdag og onsdag. Er det rart forventningene da ble skrudd opp?? Men her går jeg enda og ruger :P Tok en sengevals med mannen på onsdag, det ga meg bare noe jeg antar er maserier eller harde kynnere jevnt hele torsdagen.. Så null effekt :( og på akupunktur runde 5 på torsdag kunne hun sette litt ekstra nåler fordi jeg alt er så moden, for om kanskje det kunne motivere kroppen riktig vei... Men NEida!!! Når skal disse sammentrekningene som jeg har hele (!) tiden ta seg opp?? Dette er forferdelig frustrerende :P også har jeg den dumme stemmen i hodet da som minner meg på at det jo fremdeles er 1 1/2 uke til termin og jeg har gooood tid, og andre har gått sånn som dette i ukesvis.. men ærlig talt, det er ikke mye til trøst nå altså.. Vil jo bare så veldig se den lille jenta mi.. Helst i går ;)

Kan ikke svare deg annet enn at jeg vet hvordan du har det.

Vet og kordan du har det! Bare eg e fem dager på overtid då :P hååååper på å bli satt igang i morgen :P

Føler med deg. 4 dager til termin nå og jeg har ventet i 3 uker.. nå vil jeg bare føde å se min lille jente :)

Hehe, er jo ikke så mye å få gjort eller sagt, men føles litt bedre å lufte tankene her og vite at andre skjønner hvs jeg snakker om :) For familie og venner er jeg redd for å kun bli oppfattet som en utålmodig og sytete høygravid vaggegås :P hvis dere skjønner hva jeg mener? Så da blir det til at man holder tankene for seg selv...

Hehe, er jo ikke så mye å få gjort eller sagt, men føles litt bedre å lufte tankene her og vite at andre skjønner hvs jeg snakker om :) For familie og venner er jeg redd for å kun bli oppfattet som en utålmodig og sytete høygravid vaggegås :P hvis dere skjønner hva jeg mener? Så da blir det til at man holder tankene for seg selv...

Eg er redd for det samme!!! Prøver å Være positiv. Men noen ganger vil eg bare spy ut av meg alle tanker.

Godt vi kan bruke forum til å tømme oss for frustrasjonen..

I dag er eg VIRKELIG frustrert selv!!!!!

Du er heldig som er på modningens vei. Her er det ikke tegn til at noe skal skje det neste halve året :-P fader og....

Lykke til uansett ;-)

Skjønner deg så godt! Alle sier at man ikke må skru opp forventningene for tidlig, men det er jo komplett umulig...

Skulle tro det var jeg som hadde skrevet dette innlegget! Har det på akkurat samme måte!! Stor frustrasjon her nå! Håper vi slipper å gå så mye lengre slik.

Back
Topp