Bruker271tor
Elsker forumet
Jeg har prøvd å kjenne på livmorhalsen min et par ganger i svangerskapet, senest for 14 dager siden, men jeg har ikke kjent den fordi den har vært så høyt oppe(tyder på a tden er umoden sier legen). Til dere som lurer, det er ikke farlig å kjenne etter selv så lenge fingeren er ren. Å ha sex er mye mer hardhendt behandling av limorhalsen enn å kjenne den med fingeren[:)]
Den siste uka har jeg fått en følelse av at den er kommet lenger ned i kjeden, og jeg kjente nå etter, og fant den med det samme. Den skal være hard som nesetuppen ved dette tidspunktet (31 uker) og lukket. Min var heeeeelt myk som en geleklump, og hvis jeg hadde hatt lysst kunne jeg ha puttet to fingre inn i hullet der uten problem. Betyr det at den er moden?? Noen som har peiling?
Den siste uka har jeg fått en følelse av at den er kommet lenger ned i kjeden, og jeg kjente nå etter, og fant den med det samme. Den skal være hard som nesetuppen ved dette tidspunktet (31 uker) og lukket. Min var heeeeelt myk som en geleklump, og hvis jeg hadde hatt lysst kunne jeg ha puttet to fingre inn i hullet der uten problem. Betyr det at den er moden?? Noen som har peiling?
Hahahaha- måtte bare le litt. Husker selv da jeg kjente tappen for første gang. Jeg trodde jeg hadde fått svulst. Var livredd i ett år før jeg forstod hva det var!