Modalu London *vesker*

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Jeg burde aaldri tatt turen inn på nettshopen til Modalu, de har jo fantastisk fine vesker, og designet er norsk emoticon

Fikk så lyst på disse, og frykter jeg går til innkjøpt så fort lønna er på konto...emoticon

http://s7v1.scene7.com/is/image/JohnLewis/000211034?$fash_product$

Niice :D

Tror ikke jeg tør trykke på linken, veskemanien min kan få kontoen til å lide !:P

Mye stilig, men så mye penger hadde jeg aldri brukt på ei veske...

Anni81 skrev:

Jeg har aldri tidligere brukt så mye på ei veske, tror det meste jeg har brukt selv er 500,- emoticon
Men nå er jeg helt solgt, så den med de to lommene foran MÅ jeg ha, og den lille veska er jo i samme serie, og kan fungere som pengebok, noe jeg sårt trenger emoticon
Huff.., her sitter jeg og leiter etter grunner og unnskyldninger for å kunne unne meg dette emoticon

Hehe, de unnskyldningene er vel aldri vanskelige å finne! Har brukt 800,- på ei veske, ei Friis-veske som jeg skulle bruke som stelleveske også.
Og så er jeg også veskegal, så jeg vet hva det vil si å bli frelst! Var vel bare ingen som falt helt i smak der for min del emoticon

Min søster kjøpte en sånn veske uken før Pippa viste seg frem med den. Nå er det jo ventetid til august for å få en. Skjønner ikke greien jeg. Fin veske - ja, men finnes like fine billigere...

Koster litt ekstra for kvalitet både på materialer og søm, så vil nok tro disse er rimelige for standaren de viser. Synes ikke dette er upris for en veske man virkelig har lyst på og kommer til å bruke mye;-)
Må inn å titte mer... (er i ulønna permisjon i vente på barnehageplass, så... sikle, sikle...hihi)

Syns ikke det var så dyrt der jeg, med tanke på hvor mye man bruker en veske og hvor mange år du kan ha den ;) Har selv en Guess veske til 1700,- og den har jeg brukt nesten hver eneste dag i 2 år nå..vil jo si man får litt igjen for pengene da.. ;o) KJØP!!! Hehe...

Anni81 skrev:

Signerer denna

Back
Topp