Mochicka

• Trådstarter Trådstarter MamsentilAne
  • Opprettet Opprettet
M

MamsentilAne

Guest
Du fortalte om Even N. som hadde rar bæsj.

Det siste døgnet har Ane bæsja ca 10-12 ganger, den er flytende med noe grønt i. ( Sorry detaljer )
Litt diarè aktig.

Hva kom dere frem til egentlig?
Er det noe bakterier hun har fått i seg?

Jeg begynte jo nettopp å bruke "u-kokt" vann til grøten, kanskje det kan være det?

Vet ikke ennå!
Vi tok prøver på legen, og skal tilbake nå over helgen!
Er like ille her ennå, og vet at Linnea, jenta til Elvir@ har fått det også!

idag tidlig var det bæsj opp til nakken i senga!
hehe!

men allmenntilstanden er bra da!

Kanskje det kan være tenner på gang! Vet at det kan komme mye og løs basj mange ganger til dagen med rar farge på når tennene er på vei!
Men det kan jo selfølgelig være andre ting også!
Klør hun mye i munnen?

ORIGINAL: mammaen til Tobias

Kanskje det kan være tenner på gang! Vet at det kan komme mye og løs basj mange ganger til dagen med rar farge på når tennene er på vei!
Men det kan jo selfølgelig være andre ting også!
Klør hun mye i munnen?

Det har jeg å fått beskjed om!

tenner gir slik avføring ofte! men her var det som sagt ikke tenner, så ikke den grunnen her...
men det kan jo være tenner der??

Hun har jo allerede fått to tenner,
kanskje nr3 er på vei??
Kan jeg aldri tro..

Allmenntilstanden er bra her også, heldigvis, så det er gjerne ikke så ille da..

Prøv og gi henne blanding av 50/50 med eplemost og farris!
Det anbefalte legen min!
Evt blåbærsaft!

Det aller viktigste når de bæsjer så mye er at de mister så mye væske, så viktig og amme ofte også, evt gi annen væske viss du bruker mme.

Foressten;

Se der, eg godt eksempel på hvorfor jeg nominerte Mochicka som Miss rådgiver [:)]

Flere som sliter med dette ser jeg.Jeg skjønner ikke hva det kan være.Kanskje det rett og slett hører med alderen eller noe,ettersom det er flere som har det.
Even og Linnea kan ha smitta hverandre hvis det de har er smittsomt,men når flere begynner og få det så skjønner jeg ingenting jeg da...

Nei,skjønner ikke så mye jeg heller.

Bare håper det går over!

For jeg merker ingenting på humøret hennes, gjør du det?

ORIGINAL: *Mamsen til Ane*

Nei,skjønner ikke så mye jeg heller.

Bare håper det går over!

For jeg merker ingenting på humøret hennes, gjør du det?
merker ikke noe på humøret til Linnea,hun er blid som bare det og skravler i ett sett..

Back
Topp