Moby wrap

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Noen som har erfaring med dette bæresjalet? Tenkte jeg skulle kjøpe det:) evt noen som vet bra nettsider å bestille fra eller om det selges på noen butikker?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke prøvd det selv, men mange som skryter av det. Tror det hadde blitt for varmt for meg. Ville heller valgt et tynnere elastisk sjal som Sino eller Aldoria. Men jeg liker vevde sjal bedre. Se om de har det på lotusbarn.no eller bereglede.no eller for et brukt et på tettinntil.no. Der er det også bæreinstruksjoner og forum.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke prøvd det selv, men mange som skryter av det. Tror det hadde blitt for varmt for meg. Ville heller valgt et tynnere elastisk sjal som Sino eller Aldoria. Men jeg liker vevde sjal bedre. Se om de har det på lotusbarn.no eller bereglede.no eller for et brukt et på tettinntil.no. Der er det også bæreinstruksjoner og forum.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Åja er det forskjell på tykkelsen? Kanskje jeg blr gå for et tynnere da? Hmm. Får kilke litt rundt på nett:)

Ja jeg har det. Elastisk og synes det var veldig bra til liten baby. Synes det er greit, men blir veldig varmt så jeg brukte det når jeg skulle gå ute. Orket ikke inne i romtemperatur. Har det og bæresele denne gangen - får se hva jeg bruker mest i begynnelsen. Det var veldig godt å bære med - kjente ikke vekten! Hadde arvet babybjørn og ringslynge men da fikk jeg vondt i rygg og skuldre med en gang!

Jeg tenker hovedsaklig å bruke det inne ved husarbeid, matlaging eller hvis hun er urolig. Blir det rett o slett for varmt da? Er det selve stoffet du syntes var for varmt eller det å ha babyen så tett inntil deg?

Jeg tror det var det å ha babyen inntil... Følte ikke jeg fikk gjort så mye med babyen på magen da den var "i veien" for det jeg holdt på med foran meg. Ang å bøye seg og sånn så var det som å være gravid igjen og ha magen i veien :p. Så kommer til å putte hun i selen på ryggen så fort hun er stor nok til det. Det klarte jeg ikke å gjøre alene med en liten baby med sjalet. Har sett disse afrikanske damene som holder babyen bakpå ryggen med en hand og slenger et sjal rundt med den andre men fikk aldri dreisen på det... Men var veldig fint å bruke når jeg gikk tur - kunne gå i skogen der jeg ikke kom fram med vogn. Og på våren var temperaturen passe med sjalet på :)

Nei godt mulig at det ikke blir så praktisk å gjøre ting me hun hengene på magen. Men jeg synes det ser ut som den mest behagelige måten å bære barne på, både for barnet og for mor:)

Jeg er helt klart en ryggbærer :) men folk er forskjellige ;)

Jeg endte opp med å kjøpe Close Caboo... Ser ut som om det funker som et vanlig sjal, men er på en måte ferdigknyttet. Tror jeg kommer til å kjøpe en Ergobaby også etterhvert

Back
Topp