Mobilversjonen som er nå:

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg sliter med å få quota innlegg. Altså, svarboksen kommer opp, men tekstmarkøren vil ikke legge seg bakerst på innlegget sånn at jeg får skrevet. Det jeg qouter får en oransje farge, og det blir da bare krøll. Må poste innlegget og så gå inn og redigere sånn at det blir riktig.

Lurer på om det kan være flere som sliter med det som ikke liker mobilversjonen siden det kommer litt klager?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jeg har samme problemet.

Jeg får ikke til å svare/skrive fra mobil i hele tatt. Da vi drev å testet før nye forumet ble åpna gikk det helt fint.

Syntes mobilversjonen var litt skuffende og kjedelig kanskje..kommer nok ikke til å bruke den like mye som jeg kommer til å bruke den orginale bv på pc :p

Jeg sliter med å få quota innlegg. Altså, svarboksen kommer opp, men tekstmarkøren vil ikke legge seg bakerst på innlegget sånn at jeg får skrevet. Det jeg qouter får en oransje farge, og det blir da bare krøll. Må poste innlegget og så gå inn og redigere sånn at det blir riktig.

Lurer på om det kan være flere som sliter med det som ikke liker mobilversjonen siden det kommer litt klager?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

jeg har ingen problemer med det fra mobil. tester nå :-)

Jeg flytter denne over til teknisk slik at vi får samlet tilbakemeldingene der - også kan IT kikke på det hvis det er noe som ikke stemmer. :-)

Et spørsmål.. (putter den her siden tråden passet)
Det er mulig jeg er blind, men hvordan får man lagt ut nye tråder med mobilen? Med appen, altså.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum

Et spørsmål.. (putter den her siden tråden passet)
Det er mulig jeg er blind, men hvordan får man lagt ut nye tråder med mobilen? Med appen, altså.

He he he blind er nok ikke ordet...
Du må klikke på den knappen som heter Meny som ligger enten som ebn knapp på telefonen din eller i displayet som en standard knapp i Android grensesnittet.

Vil jo ellers nevne at akkurat NUH! så ble vår BV forum app også tilgjengelig i app store...:-)

He he he blind er nok ikke ordet...
Du må klikke på den knappen som heter Meny som ligger enten som ebn knapp på telefonen din eller i displayet som en standard knapp i Android grensesnittet.

Vil jo ellers nevne at akkurat NUH! så ble vår BV forum app også tilgjengelig i app store...:-)
Tusen takk, da fant man det :)

Back
Topp