mobiltips

Lois Lane

Forumet er livet
skal kjøpe meg ny mobil, og lurer på hvilke erfaringer dere har?

Vet ikke helt hva kriterier jeg har, så bare kom med positive og negative ting om den telefonen dere har/har hatt/vil ha osv osv[:D]

Tuuusen takk på forrhånd
(kommer til å dytte meg blå, så kom med det[8D])

Må snart ha en ny mobil jeg også, så slenger meg på spm ditt [:)]

ja, bare å slenge seg på. Har hatt min i OVER ett år, og er rimelig lei. Begynner å tulle seg også (er ikke så lei meg for det egentlig....)

dytt

Ja har sett på den faktisk.

Har nett hatt bursdag, så vet ikke om jeg tørr å hinte til mannen min[8D] og så vet jeg ikke om jeg orker å vente helt til jul[:-]

Har nokia n95 nå da. Fornøyd, men litt lei den svære klumpen

iPhone- ingen tviiiiiil!!!!!!!!!! Elsker den!!![:D]

Sony Ericsson w902[:D]

aifåååon!! Seriöst, jeg er avhengig av min iPhone [:D][:D]

Visst det er et bra kriterie kan man surfe på BV på den..[:D] Den kan kobles til det trådlöse nettet også[:)]

tusen takk for tips.

skal sniffe på de i morgen[:D]

hvis du ikke vil ha en stor klomp burde du ikke kjøpe n97 da, men jeg elsker deg.. og jeg liker tastaturet ;)

ORIGINAL: Reinbue

hvis du ikke vil ha en stor klomp burde du ikke kjøpe n97 da, men jeg elsker deg.. og jeg liker tastaturet ;)

elsker du trådstarter??[8D][8D][8D]

hehe måtte bare

Jeg har blitt fullstendig avhengig av min iPhone[:D] Supertelefon!

Hahahahahahahahahaha

men skjønner hva du mener. Tror jeg må se litt på de i butikk også[:D] Er jo litt greit med stor også, for da finner jeg den i veska....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

elsker du trådstarter??[8D][8D][8D]

hehe måtte bare

Hahahahahahaha
Kan jo godt forstå det da, for jeg er jo bare SÅ sjarmerende[8D][:D]

ORIGINAL: Lois Lane

[8D] den*

Hahahahahahahahahaha

men skjønner hva du mener. Tror jeg må se litt på de i butikk også[:D] Er jo litt greit med stor også, for da finner jeg den i veska....

SE902

5 Megapixels kamera- tar meeeget bra bilder med god blits.
3G nett :)
Kan ha video samtaler : )

syns igrunn det er bare positive ting me den tlf

ORIGINAL: Lois Lane

[8D] den*

Hahahahahahahahahaha

Jeg knakk sammen i latter da jeg leste det faktisk[:D] Forstod jo at du mente telefonen da, men ble bare litt vell komisk her jeg sitter overtrøtt og egentlig litt sulten

Back
Topp