Mobilt bredbånd

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Noen som har mobilt bredbånd??? Fungerer det noenlunde eller er det utrolig tregt?? Må muligens overleve på det noen mnd hvis jeg leier en leilighet, eller så vet jeg ikke.. har en del skolearbeid på nett[&:]

Vell det kommer jo ann på mobildekningen der du er da.

Vi har sånn, fra Netcom, og det funker veldig bra her hjemme, har som regel download på over 5 mbps, og upload rundt en. Problemet er jo begrensningene da, du kan jo ikke laste ned noe særlig med feks filmer eller sånt hehe...

Jeg har det, og etter du har lasta ned/opp så og så mye, så går det driiiiit treigt helt til neste periode begynner.

Jeg anbefaler det ikke.

Jeg har det, og har hatt det i snart 2 år uten noen problemer. Nå laster ikke jeg ned filmer og sånt og føler hastigheten er helt grei til mitt bruk. For 125 i mnd for fri bruk er det iallefall greit.

Nå er dte kun snakk om frem til juni håper jeg, og det jeg bruker nettet mest på er skole, bv og face så da bør det går bra altså???[8D]

Har Chess SurfKing og det fungerer veldig bra til "vanlige" ting. Men er begrensninger på det, så se mye youtube, laste ned musikk og film funker dårlig. Men til skole, BV, FB osv er det utmerket! [:D]

Back
Topp