Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Okey, det var da ikke noe upris [:)]
Jeg har superminutt, har hatt1 2 mnd bindingstid, som nå går ut og vil skifte abonnement. Har hatt superminutt og fått ca 1000 kr. i mnd. hvet at telenor sikkert er ganske dyrt forhold til mange andre, men tror de har bedre dekning enn de fleste!?
Kan finne et annet billig selskap som bruker Telenor sitt nett. Jeg syns One Call er billig, og det bruker bl. a. Telernor sitt nett [:)] One Call Dekningen
Djuice zero, betaler alt fra under 200 kr til litt over tre hundre.
Sender jo sms gratis til mamma (hun har også djuice), og den regninga er inkludert at jeg får den på papir og har spesifisert regning (kunne spart 50 kr på uspesifisert efaktura).
tele2 fri familie har gubben og jeg. og får vel regning på mellom 300-500kr + i mnd.
samboern har vel sånn at man bare betaler for første min og kan snakke så lenge man vill og det er jo fint for oss i allefall.[:)]
dritten med tele2 er at det er netcom dekning, altså lettere å ta bilen til tromsø for å få tak i folk der oppe.
Er det bare telenoe som har fri familie hvor det er helt gratis å ringe til hverandre. Tele2 betaler man oppstartsavgift på samtalen. Synes de er greit med telenor at det ikke koster noen ting, om man går tom for penger på kortet så kan man fremdeles ringe til hverandre.. [:)]