Mobilprinter

Nervøsfrøken95

Flørter med forumet
Aprilspirene 2024❤️
Jeg har veldig lyst å kjøpe inn mobilprinter for å printe ut bilder fra mobilen. Både fra fødselen, og bilder som jeg tenker å ta av de nærmeste sammen med hu lille som de kan få med seg hjem:love017 Tenker også å printe ut bilder videre i oppveksten som jeg tenker å feste i fotobok, så greit at bildene ikke blir alt for små. Samtidig vil jeg ha god kvalitet på bildene:laughing002

Er det noen som har dette og som vil dele tips? Og gjerne også dele bilde av bildekvaliteten hvis dere har det:hello2

Jeg har en canon selphy, hatt den noen år nå. Og er veldig fornøyd :joyful: lettvint og bra kvalitet. Man får det jo sikkert bedre, men jeg printer masse bilder til bruk i album.

Supert tips! Kan man få ulike typer bildepapir til denne så man kan lage takkekort f.eks, er går det bare med rene fotopapir?

Supert tips! Kan man få ulike typer bildepapir til denne så man kan lage takkekort f.eks, er går det bare med rene fotopapir?
Det er 3 ulike «valg» i appen når jeg skal skrive ut, hvor «visittkort» er ett av dem. Men jeg har ikke helt rukket å sette meg helt inn i mulighetene :smiley-ashamed004

Jeg kjøpte en sprocket plus i permisjon med eldstemann. Men er sikkert bedre den som nevnes over her. Synes det var kjekt at arkene som det ble printet på hadde lim på baksiden, så det var bare å lime inn i boka. Er det sånn på den andre her også? :)

Jeg kjøpte Canon Selphy CP1500 igår og er allerede veldig fornøyd! :happy: Det finnes flere ulike format man kan velge mellom. Man kan printe vanlige bilder, man kan printe flere bilder på et ark, collage i ulike kombinasjoner, bokmerke-stil hvor man har litt hvit ledig plass nede på bildet, man kan printe med eller uten ramme og ID-kortbilder. Så kan man legge på tekst, stickers og filtre og croppe bildene før print. Var veldig enkelt å sette opp alt og komme i gang med å printe. Man må bare huske at papir og blekk må kjøpes utenom. Når det gjelder andre typer ark så går det an å få kjøpt en type ark som har lim på baksiden så man kan lime de rett inn i album, men utifra det jeg kunne se var disse litt vanskeligere å få tak i og det blir vesentlig dyrere per bilde. For min del skal jeg bare bruke vanlig fotopapir og sånn en «taperunner» fra Panduro, de er geniale og det går superfort!

Jeg kjøpte Canon Selphy CP1500 igår og er allerede veldig fornøyd! :happy: Det finnes flere ulike format man kan velge mellom. Man kan printe vanlige bilder, man kan printe flere bilder på et ark, collage i ulike kombinasjoner, bokmerke-stil hvor man har litt hvit ledig plass nede på bildet, man kan printe med eller uten ramme og ID-kortbilder. Så kan man legge på tekst, stickers og filtre og croppe bildene før print. Var veldig enkelt å sette opp alt og komme i gang med å printe. Man må bare huske at papir og blekk må kjøpes utenom. Når det gjelder andre typer ark så går det an å få kjøpt en type ark som har lim på baksiden så man kan lime de rett inn i album, men utifra det jeg kunne se var disse litt vanskeligere å få tak i og det blir vesentlig dyrere per bilde. For min del skal jeg bare bruke vanlig fotopapir og sånn en «taperunner» fra Panduro, de er geniale og det går superfort!

Høres genialt ut! Tror det må bli en pre-føde-gave til meg selv

Back
Topp