Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har telia (gamle netcom) og er veldig fornøyd. Hadde en periode talkmore men var ikke fornøyd. Likte bedre å kunne gå innom en butikk hvis jeg har problemer med tlf eller vil kjøpe ny enn å måtte ta det over nett
Talkmore. Veldig fornøyd. Billigere og bedre dekning enn one call som jeg hadde før. Fikk også dobbel datamengde i et år helt gratis, for både meg og mannen. Passet bra!
Har hatt One Call inntil nå, men har byttet til ice net og er veldig spent på om det er god dekning (portering om en uke). Bor svært sentralt i storby, så håper og tror det blir bra. Telenor er fullstendig ubrukelig da jeg ikke har dekning inne i boligen min selv om jeg altså bor i en større by . Har vært superfornøyd med One Call, men tester ice net av prismessige grunner.
Jeg hadde chess frem til jeg kjøpte ny mobil. Var veldig fornøyd med chess Betalte kun for det jeg brukte. Nå har jeg telia og kan ikke klage der heller. Telenor synes jeg var forferdelig. Hovedsakelig fordi kundeservice var skikkelig dårlig.