Mobiloperatør

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Hvilken mobiloperatør har du?
Er du fornøyd? Med dekning, pris, kundeservice osv?
:)

Har one call. Var veldig misfornøyd en stund, pga dårlig 4g nett og dekning, men det er fiksa nå. Så nå er jeg veldig fornøyd.
Synes prisene er bra og det abonomentet jeg har dekker mine behov godt :)

Bytta nettopp fra ice. Og de anbefaler jeg ikke. De har markedets laveste pris, men mest sannsynlig også markedets dårligste dekning, siden de bytter konstant mellom to ulike nett. Men de har hvertfall god kundeservice da :)

Bytta nettopp fra ice. Og de anbefaler jeg ikke. De har markedets laveste pris, men mest sannsynlig også markedets dårligste dekning, siden de bytter konstant mellom to ulike nett. Men de har hvertfall god kundeservice da :)
Er ikke ice bra?

Jeg byttet nettopp for foreldrene mine, kanskje jeg ikke sku gjort det likevel

Bytta nettopp fra ice vi også. Dekningen var ikke noe særlig der vi bodde, signalstyrken var som regel bare 1 bar. Internettet var tregt også, selv om mobilen mente det var 4g..

Hatt mange. Byttet til Netcom som nå ble til telia. Synes det er greit! Veldig ålreit at de klarte å overføre spesialavtalen jeg hadde fra Netcom. :)

Har djuice. Veldig fornøyd. Men skal prøve telenor sin swap neste gang jeg kjøper ny telefon :)

Jeg har faktisk ikke abonnement :p

Er ikke ice bra?

Jeg byttet nettopp for foreldrene mine, kanskje jeg ikke sku gjort det likevel
Sikkert bra noen steder, der det er stabil dekning, men for meg ble det helt krisedårlig. Gikk lange perioder uten dekning, selv i mer urbane strøk. Så jeg ga opp. Men har også hørt mange som er fornøyde. Så kan sikkert funke for noen :)

Har one call. I overgangen fra telenordekning til netcomdekning var det crap. Men nå er alt bra igjen. Fornøyd med pris og alt :)

Har fri familie hos Phonero. Hatt de i mange år, men da het det Ventelo. Eneste jeg er misfornøyd med er at de har kuttet ut min side og muligheter til å kjøpe telefon med abonnement.

Har hatt Chess i alle år, jeg har bodd i Norge. Veldig fornøyd. Nå har jeg da Phonero, da jeg får det gjennom jobben - ikke på nær så fornøyd, da dekningen er elendig, hvor vi bor, men jeg får det gratis, så skal vel ikke klage. :p

Onecall og er super fornøyd :) Har Ctrl og det er midt I blinkende for jeg bruker så lite mobil data men er en kløpper på meldinger og tale så da er det bra og rimelig :D

Back
Topp