Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi prøver å legge de mest mulig fra oss, men det er ikje lett
Nei det er ikke lett, og jeg har sakt det til han at han kan få sitte så mye han bare vil på den etter at datteren vår har lagt seg...Her har vi ingen regler, ,men så har vi heller ikke det problemet med at noen er for opptatt av mob.
Har du sagt det til han da, og i såfall hva sier han?
Ganske mye av det samme problemetHar samme problem her å, syns det er spesielt ufint når vi spiser middag eller er oppe til svigers/ bort på selskap så der er jeg streng med at den kan ligge i lomma. Syns heller ikke noe om at han har gutten på fanget og må på død og liv sjekke facebook, sport og spill da.. Men går som regel inn det ene øret og ut igjen det andre for neste dag er det glemt igjen![]()
Ja, når vi flytter inn i ny leilighet nå på mandag skal det bli strengere regler på det med mobilbruk! Jeg tar gjerne imot artikler som han kan få lese, som jeg kan ta frem hver gang han sitter med mobiDet finnes en del artikler om foreldres mobilbruk og hvordan barn opplever dette. Skal se om jeg finner. Trist at han sitter med nesa i mobilen hele tiden:/

Har opplevd det jeg også, at datteren vår kommer bort å sier navnet vårt og ikke mamma eller pappa. Da får jeg vondt i mammahjertet og legger mobilen bort med en gang, men mannen min blokkerer verden rundt mobilen ute så han får man ikke kontakt med.. Ja disse studiene, driver med bachlor oppgave og jeg kjenner at det er tøft å sitte med dataen når jeg så gjerne vil gi all min tid til jenta min <3Sån er det her også! Sambo ligger på sofaen med tlf hele tiden, og merker ikke om baby eller han på 3,5 prøver å få oppmerksomhet. Ber jeg han om å legge vekk tlf er det på med TV'n eller fram med gitaren. Han klarer ikke å bare konsentrere seg om barna eller meg. Vi har snakket en del om det, men ser ikke ut til at han bryr seg rett og slett. Vi må jo være enig om husreglene, så tviler på det hadde vert en løsning her vertfall.
Selv prøver jeg å begrense det, men pluttselig finner jeg meg selv sittende med tlf i handa uten at jeg får tenkt meg om. Har opplevd at han på 3,5 har tatt under haka mi å snudd hodet mitt mot seg, så han skulle få øyekontakt når han snakket. Helt grusomt ekkelt var det! Har flere ganger tenkt på å slette brukeren min på alle sosiale medier, men da går jeg jo glipp av allt. Til og med studiene krever at jeg har facebook, selv om det ikke er lov. Og så blir jo alle så sur om de ikke får svar med en gang det er noe! Ahh... Er så lei!
Både jeg og mannen trykker alt for mye på mobilen, men vi har ikke barn ennå