mobil?

lulu81

Glad i forumet
Hvor "mobile" er bebyene deres?? M snur seg begge veier og klarer på et vis å komme seg litt rundt, det er ikke noe kryping enda, men ikke langt unna. ho ligger ikke lenger på samme sted som der vi la ho ifra oss for å si det sånn[:D] Ho er og blitt sterkere og snur seg på stellemadrassen, bryr seg ikke så mye om kantene, så her må vi passe på. Hun snur seg og i senga, så det fører til at hun av og til våkner litt om natta av at ho har snudd seg rundt(heldigvis sovner ho fort igjen;))

Her har han begynt å krabbe og åle seg fremover [:D]
Begynte i går [:)]

lurer på om Sarah er litt treig jeg nå som jeg ser alle de andre! hun er ikke særlig vilig til å snu seg fra rygg/mage, men bare til sidene.. og fra mage/rygg er hun også ganske rolig av seg, blir heller frustrert isteden for å snu seg rundt... og har aldeles ikke begynt å krabbe ennå, det virker som det er langt framme..[&:]

Hun legger seg alle veier i senga og på leketeppet. Har begynt å "stå på tå", når hun ligger på magen, og deise rompa nedi fra side til side og beina har så vidt begynt og komme oppunder magen..
Så er hun veldig sterk og drar seg selv nesten opp hvis hun ligger i fanget mitt- holder fast i fingrene mine "situps"

Malena snur seg begge veier.
prøve å lufta rompe å kne, mn armane e ikkje med,
komme seg litt bag å frammå rundt itte litt kaving.. (tror d e ubevisst)[:)]

Back
Topp