Mobil på jobben

Boblefrua

Forumet er livet
Litt inspirert av meg selv.

Kan du gå med mobilen på deg på jobben?
Eller må den ligge i skapet/veska på personalrommet?

Kan ha mobil men kan ikke bruke den med mindre jobbtlf min skulle bli tom for strøm eller lignende. Jobber i hjemmesykepleien, så ikke så lett å bruke privat tlf på jobb utenom pause. Men er det noe viktig så tar jeg evt den tlf i tiden jeg bruker på å komme meg fra en pasient til en annen

Jeg sitter på kontor.

Mobilen ligger på pulten. Ofte tilkoblet lader ;-)

Vi får ikke gå med mobilen på oss. Den ligger pent i veska.

Vi kan ha telefonen liggende synlig i tilfelle vi får en viktig tel.. Men strengt forbudt å bruke til annet enn det.

Min ligger stort sett i jakkelommma i garderoben, med mindre jeg venter en viktig tlf.
Bruker den i pausa. Og på mandager når jeg har kontordag er den med.

Kan være jeg har den med litt til å ta bilder med hvis vi gjør noe som vi dokumenterer på Facebook-siden vår.

Jobber i barnehage. Mobilen ligger i hylla mi på avdelinga. Bruker den av og til til å spille musikk for ungene via aux i CD-spiller. Ellers tar jeg den og en kaffekopp med meg på pause. Når vi går ut på ettermiddagen har jeg den i lomma for å ha tilgang på klokke.

Den trenger ikke å ligge i veska, men vi får ikke dekket det dersom det skulle skje den noe. Min ligger enten på skrivebordet eller i bukselomma.

Den må jeg alltid ha med meg siden det er en tjenestetelefon:)

Har mobilen på meg til enhver tid på jobb! Dette fordi jeg vil være tilgjengelig hvis det skjer noe med lille og fordi vi gjerne er flere personer enn mobiler (som hører til jobb) når vi er på vakt. Hvis jeg kommer til en bruker som trenger hjelp i form av 113 feks, vil jeg ha mulighet til å ringe :) Vi har hatt en diskusjon på dette på jobb og blitt enige om at sånn må det være :)

Den skal ligge i garderoben, men kan ha den med hvis vi venter en viktig telefon.
Hender jeg bruker den til å spille musikk for barna eller ta bilder på turer.

Har den liggende på kontoret, hører ofte musikk mens jeg jobber og liker å velge musikken min selv ;-)
Har den ikke med i møter eller hjemmebesøk, da har jeg alltid med tjenestetlf for å kunne kontakte noen hvis jeg må.

Hender jeg har den på meg, enten fordi jeg venter på en beskjed, eller fordi jeg bruker den som klokke. Men den ligger oftest på kontoret når jeg underviser.

Lå i innerlomma hele dagen. Ble kun tatt opp om skole/bhg ringte.

Back
Topp