Mobil og graviditet

French Design

Flørter med forumet
Noen som vet hvordan stråling fra mobiltelefonen virker inn på barnet? Hvis man f.eks. ligger og spiller på mobilen en stund, vil dette påvirke barnet? ..og stråling fra dataskjermen, er det farlig? *sukk* Alt man lurer på i første graviditeten.. [:)]

Eg og gjekk og lurte på den. men de er ikkje farle...[:D]

Jeg har også hørt at det ikke er farlig[:)]. Om det betyr at de ikke har funnet ut av det enda, eller om forskning faktisk viser at dette IKKE er farlig vet jeg ikke. Selv var jeg, som med alt annet, mer forsiktig i begynnelsen[&:]

Vet at det er noen mennesker som reagerer på mobil-stråling.. Enkelte kan merke på kroppen om en mobil ringer i rommet eller noen mottar en melding selv om både lyd og vibrasjon er av. (Svigerbestemor er sånn) [X(]
Det er veldig ubehagelig for sånne mennesker med mobil-stråling, derfor har jeg begynte å bære telefonen så langt fra babyen som mulig, helst i håndveska og et stykke fra magen.[8D]
Vi vet ennå ikke hvem som reagerer og ikke, ikke alle trenger å reagere like ille, men jeg tror ikke det er bra å utsette kroppen for mer enn det som er nødvendig likevel.

Er ikke SÅ mye jobb å ha telefonen i veska i stedet for i lomma, da..
Bedre føre var, tenker jeg [;)]

e ha bare hørt at du ikke skal ha mobilen liggende l lommene ,på buksen og jakken når du er gravid for det kan være skadelig ?
er det noe i det da ?

Back
Topp