mobil abonnement....

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
Skal bytte abonnement.
hva har dere? jeg bruker tlf lite.. sender kanskje 300 meldinger max i mnd, ringer sjeldent... hva bør jeg velge? :))

Jeg har alltid hatt tele2, men sambo "tvang" meg til å bytte til talkmore. Vips, regninga ble 1/3.[&:]

Hater når han har rett.[8D]

ORIGINAL: Talent

Jeg har alltid hatt tele2, men sambo "tvang" meg til å bytte til talkmore. Vips, regninga ble 1/3.[&:]

hehe ja er det ikke typisk, de vet alltid best ;D
hvor mye betaler du i mnd? [:)]

ORIGINAL: Marinah

Når jeg hadde tele2 (champion) betalte jeg 1000-1500. Nå betaler jeg 400 ca. [:)]

Jeg har tele2 sheriff, bruker nesten ikke tlf i det hele tatt så vi har betalt 1 regning på 150 kr for 4 mnd[:)]

Når jeg hadde tele2 (champion) betalte jeg 1000-1500. Nå betaler jeg 400 ca. [:)]

450 er det jeg betaler nå.. har no sånn netcom yougtalkopplegg med 2000 sms og 200 ringemin i mnd.. men vil ha noe som er enda billigere siden jeg ikke bruker en tredjedel a smsene og ikke ringetia heller hehe[:D]

ORIGINAL: snuppis!

Onecall er ganske billig [:)]

ja har hørt det [:D] har du det selv? hva betaler du i mnd og hva bruker du?

450 er det jeg betaler nå.. har no sånn netcom yougtalkopplegg med 2000 sms og 200 ringemin i mnd.. men vil ha noe som er enda billigere siden jeg ikke bruker en tredjedel a smsene og ikke ringetia heller hehe[:D]

Da vil jeg anbefale tele2 sheriff, var best i test for de som bruker tlf lite[:)]

Sheriff
Nå er Sheriff enda billigere!

Tele2 Sheriff er Norges billigste mobilabonnement ved lavt og middels forbruk i følge telepriser.no og selges kun her på tele2.no. Med Tele2 Sheriff har du et gratis forbruk på 170,- per måned som du kan bruke til å ringe og sende SMS. Sheriff har blitt kåret til beste billigabonnement både i VG og på mobilen.no.

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Da vil jeg anbefale tele2 sheriff, var best i test for de som bruker tlf lite[:)]

ah.. hm nei kanskje det er best å gå for da.. :D? trodde one call var så bra jeg da, en venn hadde det og a han ringte og sendte sms gratis opp til en viss tid..?

Jeg har OneCall Faktura, ringer 120 min gratis og 90 sms gratis hver mnd [:)]
Synes det er helt greit [;)]
Og så er det 0 kr i månedsavgift.

Anbefaler One Call[:D] de har flere billige alternativer og flott service hvis det er noe du trenger hjelp til[:D] bruker tlf min mye og har bare vært over 300 kr en gang pr mnd[:D]

ORIGINAL: helle2

Anbefaler One Call[:D] de har flere billige alternativer og flott service hvis det er noe du trenger hjelp til[:D] bruker tlf min mye og har bare vært over 300 kr en gang pr mnd[:D]

ah.. høres bra ut ;)

jeg har onecall - betaler ikke abb.avgift i mnd.. og regningene ligger på mellom 3 og 700 i mnd.. 700 er høyeste, og da var vi i DK hvor jeg ringte til norge, brukte gps med nettoppkobling og sendte sms til norge..
jeg wapper mye, sms'er mye og ringer MØE!
Hos telenor var jeg langt over 1000 i mnd - og det var uten wapping..

ORIGINAL: snuppis!

Onecall er ganske billig [:)]

Har det, og jeg betaler nesten ingenting i mnd[:D][:D]
BRA service også[;)]

Back
Topp