Mobbing *inspirert*

Apeloffen

Forumet er livet
Har du noen gang blitt mobbet? Eller kanskje du var mobberen?

Fortell, fortell... hva gjaldt det?

Kom gjerne med andre alternativer til pollen.. føler at noe mangler[:D]

Ble mobbet i barnehage og gjennom barneskolen. Ga seg når jeg begynte på u-skolen heldigvis. Men da hadde jeg flyttet.[:)]

har blitt mobbet/plaget og har vært med på og mobbe/plage andre...da snakker vi barneskolen da, men uansett så blir jeg dårlig av og tenke på det[&:][:'(]

jeg har vært involvert i mobbing.

Kansje ikke noen solskinnshistorie men;-En gutt jeg gikk i klassen over meg ble mobbet fordi han hadde så mye fregner.Jeg overhørte han gutten som mobbet at han mobbet han og klikka totalt.

Ble DEN slosskampen og jeg ga mobberen rundhjuling[&:]
Var skikkelig guttejente på barneskolen.

Etter det så ble han kjemperedd meg og alle på skolen ville være vennen min[8D]

Heldigvis har jeg beklaget over at jeg sloss med han,men han skjønte det selv da[8D]

Om mine noen sinne blir mobbet så håper jeg de sier ifra til meg.Er utrolig hva man kan bli mobbet for når man er liten[X(]

jeg har blitt mobbet... har vel vært litt forskjellige ting men blandt annet kroppen min og min mor sitt yrke[:o] tåpelig!

så har jeg sikkert mobbet litt nå og da men kan ikke komme på hva for har ikke vært noe spess over tid tror jeg[&:] håper ikke det...

selv har jeg blitt mobba fordi jeg er så lang og tynn...[&:] Alltid vært ett hode høyere, eller mer..enn alle andre. Spess på skolen.. Hadde det bra fælt til tider, men foreldrene mine stilte opp for meg, og tok tak i mobberne. Så ble gradvis slutt. Får jo stadig kommentarer om høyden min ennå, men det driter jeg jo i.. jeg ser ut som jeg gjør, og ferdig med det. Har ikke tenkt å la andre drittunger....og voksne, ødelegge for meg[:)]

blei mobba igjennom hele grunnskole tiden.. [:'(]

Ble aldri mobba som barn, men har blitt mobba i voksen alder av VOKSNE mennesker. Lenge siden nå da men allikevel, var på jobben..  [&o][:'(]

Ble mobbet fra 2- klasse og ut ungdomsskolen.

Har blitt mobbet av bestevenninna mi fordi jeg var penere og smartere enn henne... så da for å være bedre enn meg så sa hun masse piss til meg når vi var alene.

Ellers så har jeg ikke blitt mobbet eller vært mobber... Jeg har alltid tatt mobberne i øra og lurt på hva faen de holder på med[8D]

Jeg ble mobbet fordi jeg ikke ville la klassen min mobbe de to i klassen som var nederst paa rangstien. Hun ene hadde en hjerneskade som gjorde at hun ikke var som alle oss andre og hun andre hadde hjertefeil og var heller ikke helt som oss andre. Jeg ville ikke la dem bli mobbet og derfor ble jeg mobbet i stedet. Det var i allefall det laereren min fortalte meg da jeg spurte henne hvorfor jeg ble mobbet i barne og ungdomsskolen.
Ellers saa mobbet de meg fordi mamma var renholder, fordi mamma var saa streng med meg, fordi jeg var skoleflink og mange andre grunner som jeg ikke lenger husker.
Har store problemer med aa stole paa mennesker, tror ingen liker meg og at de er sammen med meg fordi de er tvunget til det. Bruker aa si til dem at hvis de ikke vil vaere venn med meg saa maa de si det og ikke bare fryse meg ut. Har enda ikke hatt noen venner som har sagt det da.
Heldigvis har det blitt mennesker av de som mobbet meg og da. Og de fleste har i ettertid kommet og sagt unnskyld til meg. Ingen av dem visste egentlig hvorfor de hadde mobbet meg da og det var jo interessant aa hoere.

ORIGINAL: lot.elf

Jeg ble mobbet fordi jeg ikke ville la klassen min mobbe de to i klassen som var nederst paa rangstien. Hun ene hadde en hjerneskade som gjorde at hun ikke var som alle oss andre og hun andre hadde hjertefeil og var heller ikke helt som oss andre. Jeg ville ikke la dem bli mobbet og derfor ble jeg mobbet i stedet. Det var i allefall det laereren min fortalte meg da jeg spurte henne hvorfor jeg ble mobbet i barne og ungdomsskolen.
Ellers saa mobbet de meg fordi mamma var renholder, fordi mamma var saa streng med meg, fordi jeg var skoleflink og mange andre grunner som jeg ikke lenger husker.
Har store problemer med aa stole paa mennesker, tror ingen liker meg og at de er sammen med meg fordi de er tvunget til det. Bruker aa si til dem at hvis de ikke vil vaere venn med meg saa maa de si det og ikke bare fryse meg ut. Har enda ikke hatt noen venner som har sagt det da.
Heldigvis har det blitt mennesker av de som mobbet meg og da. Og de fleste har i ettertid kommet og sagt unnskyld til meg. Ingen av dem visste egentlig hvorfor de hadde mobbet meg da og det var jo interessant aa hoere.

Så heldig du er som har fått unnskyldninger. Jeg har ikke fått en eneste en.
Ble mobbet fra jeg var 5år til min 19årsdag.

Jeg ble mobbet i litt over 3 år, fra jeg flyttet til den nye skolen og til jeg flyttet vekk derfra.

[link=http://img49.imageshack.us/my.php?image=apekattpputeredcp1.gif][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]ja det var 9 helt jævli år[/link]

Åsaken var nr 1 at jeg brukte høreapparater, 2 hadde speialundervisning på skolen 3 grunnen orker jeg ikke inn på mer[:(][&:][&o]

Back
Topp