Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lot.elf
Jeg ble mobbet fordi jeg ikke ville la klassen min mobbe de to i klassen som var nederst paa rangstien. Hun ene hadde en hjerneskade som gjorde at hun ikke var som alle oss andre og hun andre hadde hjertefeil og var heller ikke helt som oss andre. Jeg ville ikke la dem bli mobbet og derfor ble jeg mobbet i stedet. Det var i allefall det laereren min fortalte meg da jeg spurte henne hvorfor jeg ble mobbet i barne og ungdomsskolen.
Ellers saa mobbet de meg fordi mamma var renholder, fordi mamma var saa streng med meg, fordi jeg var skoleflink og mange andre grunner som jeg ikke lenger husker.
Har store problemer med aa stole paa mennesker, tror ingen liker meg og at de er sammen med meg fordi de er tvunget til det. Bruker aa si til dem at hvis de ikke vil vaere venn med meg saa maa de si det og ikke bare fryse meg ut. Har enda ikke hatt noen venner som har sagt det da.
Heldigvis har det blitt mennesker av de som mobbet meg og da. Og de fleste har i ettertid kommet og sagt unnskyld til meg. Ingen av dem visste egentlig hvorfor de hadde mobbet meg da og det var jo interessant aa hoere.