Mobbeoffer tok igjen. Video fra tuben

Regan

Forumet er livet
http://www.dagbladet.no/2011/03/25/nyheter/utenriks/mobbing/australia/sydney/15958250/

16 år gamle Casey fikk uante krefter og tok igjen. Utrolig bra at han tok igjen. Nok er nok.

Her er inertvuet med mobberen og hans far.
Og jeg forstår faren kjempegodt.... Det må være fryktelig skremmende å lese det folk i verden skriver om han... Jeg hadde blitt veldig bekymret for barnet mitt.

http://www.youtube.com/watch?v=Ag-dv-Cb37o

Tålmodig sjel, han står ganske lenge og tar imot før han tar igjen. Bra gjort, synes jeg.

Huff, det var fælt å se på. [:o]

Jeg er glad på vegne av mobbeofferet, det gjorde sikkert godt, men jeg synes synd på begge parter her.
Det er ingen som vet noe om livet til mobberen heller.
Han har sikkert sine demoner han også. Han er ikke gamle gutten, og nå vil han for resten av livet være kjent som mobberen...

ORIGINAL: Tøsa^^

Jeg er glad på vegne av mobbeofferet, det gjorde sikkert godt, men jeg synes synd på begge parter her.
Det er ingen som vet noe om livet til mobberen heller.
Han har sikkert sine demoner han også. Han er ikke gamle gutten, og nå vil han for resten av livet være kjent som mobberen...

Det er det jeg også tenker.
Han er 12 år, bare et barn.
Han blir husket som denne mobberen hele livet sitt sikkert... Kjempetrist.

Og ikke minst foreldrene hans.... Kommer sikkert alltid til å uroe seg for hans ve og vel.

Huff etter den andre videoen får jeg faktisk mer vondt av mobberen.
Selv om jeg ikke vet hvem som startet det hele, så er det trist at en så ung gutt skal bli hatet verden over på grunn av dette...

Men utifra han gutten som begynte å slå i video`n så var et jo han store som begynte.. Det blir jo litt ord mot ord, men han hørtes mer troverdig ut han lille gutten.... Han store begynte med bemerkninger og slått han lille først, også bedt han lille slå tilbake... Skal jo godt gjøres at en liten gutt som han her plutselig uten noen grunn går løspå en som er sååå mye større enn seg selv, og han så ikke akkurat uskyldig ut han store.. Men som sagt, ord mot ord..

Har mer sympati for han lille gutten i denne saken her faktisk..
Mobbing er ikke bra, og dt er utrolig at en liten gutt skal bli hatet verden rundt fordi han forsvarte seg han og...

Ja det blir ord mot ord.
Og det som er verst i hele denne "saken" er at hele verden gjør det samme som han de mener er en mobber.
De mobber.

Mobbing er utrolig vanskelig å løse, nettopp fordi det alltid er gråtonesaker! Det er ikke sånn at et ondt menneske mobber et godt menneske - hele tiden. Det er vekselvirkninger og hevn og lav sosial kompetanse, vanskelig bakgrunn, sykdommer osv osv osv osv inne i bildet. Mobbing skal tas på alvor! Jeg tar ikke mediesaker om mobbing på alvor. De fremstiller sakene svart-hvitt og det er de ikke.

ORIGINAL: rico

Skjønner ikke hvorfor dem hyller han.

For å sette det litt på spissen så blir det å hylle vold. OG vold er aldri løsningen til noe.
Uansett

Nei egentlig ikke.
Men folk lever seg jo så inn i det, og ser for seg at han har plaga han store på årsvis og at han store endelig tok igjen etter å ha blitt hakka på.
Trenger ikke være i nærheten av sannheten en gang.

HVIS  det skulle være tilfelle at han har mobbet han andre i flere år,så forstår jeg reaksjonen veldig godt,og hadde sikkert gjort det sev[;)]

Huff etter den andre videoen får jeg faktisk mer vondt av mobberen.
Selv om jeg ikke vet hvem som startet det hele, så er det trist at en så ung gutt skal bli hatet verden over på grunn av dette...
ORIGINAL: Tøsa^^

Ja det blir ord mot ord.
Og det som er verst i hele denne "saken" er at hele verden gjør det samme som han de mener er en mobber.
De mobber.

signerer dette jeg..

syns hele saken er trist..

ORIGINAL: rodstilk

Huff, det var fælt å se på. [:o]

Back
Topp