Mnage sykemeldte

*Josefine

Forelsket i forumet
Er det mange som er sykemeldt? Jeg er pga. av kvalme. Synes det er slitsomt, men det er jo et godt tegn på at ting er bra med knøttet =)  

Jeg er 50% sykmeldt. Tviler på at jeg kommer i jobb 100% denne graviditeten. De som er gravid med tvillinger blir som oftest helt sykemeldt etter uke 20.

Er sykemeldt ja, men regner med jeg jobber igjen når jeg bare har passert 12-13 uker... Men regner også med at jeg ikke kan jobbe helt frem til permisjon, for magen vil nok rett og slett bli i veien for at jeg skal klare å gjøre jobben min... Men studerer gjør jeg da, sånn halveis... Er jo egentlig student, bare deltidsjobb...  Ble sykemeldt fra en eksamen, men regner med å ta den neste og levere en oppgave...

er 100% sykemeldt fram te onsdag og då skal eg begynne å jobbe 40% altså to dager for å prøve om eg klarer å jobbe. har vært sykemeldt pga kvalme oppkast og utmattelse. merker det har hjulpet meg veldig masse å ta det med ro og fått en rolig start på dagen.

Er sykemeldt 50 prosent pga. kvalmen.
Hadde egentlig tenkt å begynne for fullt igjen på jobb i dag, men etter en helg der jeg ikke har vært annet enn kvalm, slapp og dårlig, må jeg nok fortsette å være sykemeldt litt til.
Kjempe kjedelig. 

Jeg er 100 % sykemeldt til og med onsdag. Begynte å bli bedre forrige uke, men nå ligger jeg rett ut igjen og har gjort siden lørdag. Ringte i dag og fikk forlenget sykemeldingen ut neste uke. Da håper jeg å starte i 60 % for å se hvordan det går.

Er kvalm og utmattet. Kaster opp hvis jeg sitter litt lenge eller dusjer eller noe annet som gjør meg sliten.
Mannen sier at jeg ikke får gå på jobb før jeg er frisk nok til å passe sønnen vår lenger enn den tiden han går på do.. Han har nemlig måttet ta permisjon fra jobben siden jeg ikke kan være alene med sønnen vår og han jobber to ettermiddager i uka..

100 % sykemeldt og kommer meg nok ikkje i jobb igjen. Venter tre stk så nok med å ta vare på meg sjøl og holde de der inne lengst mulig

Er 100% sykemeldt pga kvalme, tretthet og mye hodepine. Skal til legen på onsdag, blir nok sykemeldt to-tre uker til og etter det håper jeg at jeg kan komme meg på jobb igjen:-) Savner jobben min og alle jeg jobber med!

Jeg er 100% sm, men skal snart begynne å jobbe 50%. Sliter med kvalme og er helt tom for energi siden jeg er så trøtt.

Hvis jeg føler jeg trenger 100% sm videre, må jeg ha ny legetime eller kan man ringe til legekontoret?

Josefine: Her kan  man bare ringe legekontoret. De vurderer fra gang til gang om jeg må ha ny time eller ikke. Ofte sier de bare at jeg skal komme innom om to-tre dager å hente den. :)

Back
Topp