mn lille spire<3

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
ja da satt spiren på nytt da, ikke lei meg for det selv om det ikke
var planlagt,
mistet jo den forje 14 feb 09 11 uker på vei,
heller ikke planlagt...
men en ny har kloret seg fast og håper virkelig den
sitter frem til rundt termin tiden....

kommer til og skrive litt her når jeg føler for det :)
litt tanker og følser osv som sikkert mange
andre kommer til og gjøre:) he he

har sliti masse med kvalmen og doskåla,
men virker som det har begynt og gi seg litt
og er ikke lei meg for det,
men har enda de kraftig ømme puppene da...
litt ubehagelig, men er overkommelig,

Prøver og slutte og røyke også,
det er jo det beste for barnet og for meg.

er så lykkelig, endelig skal jeg få sjangsen til og bli mor også :)

Gratulerer med dagbok [:)] spennende tid i møte [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

Gratulerer med dagbok [:)] spennende tid i møte [;)]

hmmmm ja kjære dagbok da sitter jeg her da og undrer litt, er det virkelig sånn at alle symtomer uten om ømme pupper da, kan forsvinne over natten, har hengt mye over doskålen, men så våknet jeg i dag og har ingen symtomer utenom ømme pupper, hmmmm merkelig.... føler liksom ikke at det er noe der nå som kvalmen osv er over,:S el kjenner det jo litt på den prikkingen og strekkingen da som ikke er noe behagelig, men kvalmen er liksom en del av et svangerskap, for har liksom vendt meg til at den er der, så bare stikker den av, huff dårlig gjort.. men men. får vende meg til at den ikke er her lenger nå da:P he he

kommer en tøff tid i vente som alene mor også, litt blanede følser på det der, men har jo noen gode venner rundt meg som stiller opp, så er bare og være tøff og sterk så går det vel bra.....

gleder meg like mye uansett jeg til den lille kommer, og jeg kan kose og klemme og passe på og trøste, og alt annet da, blir så mye og skrive om man skal ta med alt da gitt :P he he

men nå trur jeg kanskje en søt liten forfriskende kiwi roper på meg, har helt hekta og dilla på det, er liksom noe jeg må begynne dagen med og avslutte dagen med, og gjerne masse kiwi mellom måltidene da:) he he

skjønner ikke helt hvordan det kan gå fra over natta til og ikke merke noen plager lenger, merker ingen ting til at jeg er gravid sånn jeg gjortde for noen dager siden, litt deilig egentlig, he he, så i dag tidelig måtte jeg ta en ny test bare for å se, og jaggu den var fortsatt posetiv ja, men er så uvandt og orke ting og sånn, og ikke være kvalm og svimmel osv.. he he.... er en herlig følse selv om jeg savner det og merke at man er gravid da...

huff, er så redd for og miste spiren igjen, blødde litt her om dagen, men har gitt seg igjen nå, men har så utrolig mensen smerter som kommer og går, blir ille nervøs av sånnt as.. huff.... men lege time om noen timer skal ta hcg prøve nr to og krysser fingra for at den stiger som den skal.... klarer ikke sove pga dette, vil bare få det bekreftet at alt er bra med lille spira.....

Back
Topp