Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnet var litt snørrete og hostet. 37,7 når vaksina ble satt, men regna med det var fordi barnet hadde herjet litt før jeg målte tempen...Har noen av dere opplevd av barna får høy feber samme kveld som Mmr vaksina ble satt? Tok den i dag tidlig og har høy feber og er utilpass i kveld![]()
Takk for svarJa, minste min fikk feber samme kveld. Den varte i et par dager.
rundt 39,0-39,5 tror jeg. Han fikk feber samme dag av alle vaksinene.Takk for svarvar feberen høy?
Mener å ha hørt at det kan føre til redusert effekt av vaksinen, ikke noe mer alvorlig enn det...Ksn du ikke ringe hs og høre? Det går sikkert ann å ta blodprøve på et senere tidspunkt for å sjekke at hun har fått antistoffene...Flere med erfaringer å dele? Litt redd for har lest at barn ikke bør ta vaksine mens de har feber. Hu hadde ikke feber da den ble satt, men fikk jo høy feber kun noen timer senere... vet noen hvilken innvirkning dette kan ha?
Takk for svarMener å ha hørt at det kan føre til redusert effekt av vaksinen, ikke noe mer alvorlig enn det...Ksn du ikke ringe hs og høre? Det går sikkert ann å ta blodprøve på et senere tidspunkt for å sjekke at hun har fått antistoffene...