Mmmmmmm, nybakte skolebrød <3

tyren86

Forelsket i forumet
I dag måtte jeg bare ta motet til meg og bake skolebrød. Og selv om jeg hater å kna og kna denne bolledeigen var det absolutte verset det. Mmmmm himmelsk. image.jpg

Mmm, de så gode ut! :)
Skal bake skillingsboller i morgen jeg ;)

Så gøy å se det er flere som får litt bake dilla :) ett godt tips jeg har til alle i juni juli med er å bake masse når dagen er lang og vente tiden er kjedelig. Frys det ned å vips når det kommer barselbesøk har man ferske bakevarer fra fryseren :)

Ser veldig godt ut, men her er kvalmen såpas sterk at det blir nok litt tid før det blir noen skolebrød her i gården og strengt talt bør jeg vel ungå det når kvalmen gir seg (gikk opp 23 kg med andremann) ;)

Jeg gikk opp 22 med første mann og bare 5 kg med når to. Så er du heldig slipper du billigere unna nå :) jeg klarte ikke styre meg i dag rett å slett. Jeg bare måtte :)

Jeg gikk opp 22 med første mann og bare 5 kg med når to. Så er du heldig slipper du billigere unna nå :) jeg klarte ikke styre meg i dag rett å slett. Jeg bare måtte :)

Jeg gikk opp 17 med førstemann også, så må nok passe litt bedre på denne gangen ;)

åå nei min stooore svakhet til nå. De der så jo bare heeelt vilt digge ut.. ;) heheh må kjøpe til helgen :=)

Back
Topp