mmmmmmå ha hjelp nå

lille*jenta87

Forelsket i forumet
åssen overfører man bilder fra mobilen til pcen? har sony ericsson og når jeg putter inn den kabelen så står det enten mobil status eller fil oveføring, prøvd begge delene men fungerer ikke å få bidene mine på pcen

Send bilde fra mobilen til mobiladresse, du kan velge på menyen for spesifikke sendingsvalg.. hent fram bilde på e mailen din, og lagre det.

Bruker du Bluetooth-overføring?
Har ikke noe å bidra med egentlig,me jeg har også SonyEricsson og har også problemer med å få overført bilder til pc`en - unntatt hvis jeg tar det over e-post da,da går det men det tar litt tid.[:)]

Ikke så mye hjelp, men programvaren skal være oppdatert nå da.  Du kan søke på sony ericsson sine nettsider.  Sambo overførte alle bildene mine i går kveld og da brukte han kabelen som kom med telefonen. Og det gikk helt greit

Etter at jeg ødela digital kameraet vårt (typisk meg) så har jeg bare brukt mobilen. En Ericcson.. Men jeg bruker bluetooth. Der veit jeg ikke annet enn akkurat hvor jeg skal trykke hen for å finne bildene, da det er samboeren min som har mest peiling. ;) Men det følger jo med en installasjons cd i mobil esken som du kan legge inn på datan også. Der står det trinn for trinn. Da overfører du gjennom USB-kabelen.. [:)]

tusen takk for hjelpen folkens [:D] klarte det nå [;)]

Back
Topp