Mmmmm..

STIERIE

Flørter med forumet
Hadde hjemmelaget blomkålsuppe m/hvitløksbrød til middag idag. Ble stappmett..

Men altså.. Jeg spiser meg mett også går det en halvtime før magen skriker etter mat...

Samme her, herregud. Spiste hamburger og ble dødstmett. Det gikk ikke lang tid for at jeg ble sulten igjen, men prøver å holde meg lengst mulig før jeg spiser. Nettopp laget en herlig toast i vaffeljernet. Helt hekta på det, spiser det hver dag! Hvis (når hehe) jeg blir sulten igjen før leggetid skal jeg lage tomatsuppe med egg, lavkarboskruer og masse ost :D

Bare av å lese dette så brekker jeg meg huff :P Gleder meg til å kunne spise normalt igjen

Sent from my iPhone using BV Forum

Mmm, suppe er godt! :D Og hvitløksbaguette. ❤

mmm.. mat <3 er småkvalm innimellom, men får i meg mat.. og må passe på å spise før jeg blir veldig kvalm. Men synes også jeg blir så fort sulten igjen! ekstremt sulten for tida! og vekta har allerede gått opp! cræp!

det hørtes helt himmelsk ut:) jeg også blir veldig fort sulten igjen etter at jeg har spist, så for meg så hjelper det å spise lite, men ofte:) er også veldig kvalm til tider så jeg er nødt til å spise med en gang jeg kjenner at jeg er sulten, hvis ikke så går ikke kvalmen over:confused:

Jeg skal ha blomkålsuppe og ferske rundstykker til middag nå - gleder meg :D Men jeg er akkurat slik som deg; Spiser masse (føler hvertfall at jeg gjør det), men så er jeg skrubbsulten igjen bare kort tid etterpå :-/ Utrolig irriterende! Går jo rundt og er sulten hele tiden, og det er ikke noe kjekt :(

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp