Mmmmm

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Da er min craving på plass gitt. Klementiner, jeg klarer ikke å la være å spise det, de er så gode nå:D

10.04.14 tre skal bli fire <3

Da er min craving på plass gitt. Klementiner, jeg klarer ikke å la være å spise det, de er så gode nå:D

Ahh.. jeg vil også ha! Kjøpte noen på rema for en drøy uke siden om var såååå gode! Skulle kjøpe noen etpar dager etterpå, da ser jeg de er fra Israel, noe som igrunn ikke plager meg,men sambo er halvt palestiner, så jeg "boikotter" de pga han :( :(

Ahh.. jeg vil også ha! Kjøpte noen på rema for en drøy uke siden om var såååå gode! Skulle kjøpe noen etpar dager etterpå, da ser jeg de er fra Israel, noe som igrunn ikke plager meg,men sambo er halvt palestiner, så jeg "boikotter" de pga han :( :(
Kvaliteten varierer veldig fra butikk til butikk, jeg var innom 3 før jeg kjøpte på spar, de var fra Spania. Huff ja, man burde vel være flinkere til å følge med på hvor varene kommer ifra, Israel vil ikke jeg støtte heller.......

Heh , Sofiasmamma: nå kom jeg på Phoebe og Joey fra Friends, der de byttet om på å være carnivore og veggis når Phoebe gikk gravid. Du kan kanskje bytte boikotten med noen som kan gjøre det for deg nå akkurat de neste mnd? Uff nei skal ikke tulle med det, er jo alvorlige greier. Det finnes vel gode klementiner fra andre land også?

Har også dilla klementiner nå, men det har ingen ting med h*n i magen å gjøre. De er så gode på denne tiden av året!

Har alltid lyst på klementiner på denne tiden av året! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Klementiner er ikke det verste å ha dilla på, da :D

Brødskive med leverpostei og paprika her!! -Og fortsatt PinkLAdy-epler :D Og, til tider, kaffe!

Joine deg her!!! :D :D
Var vær dag i en uke å kjøpte ca 1kg klementiner, på samme butikk. Kjenner hu dama i fruktavdelingen litt da vi bor på en liten plass, så hun ristet på hodet hver dag hun så meg Hehe
Trur babyen min kan bli oransj :p

Tror dere skal være forsiktige med å spise ekstreme mengder.. er faktisk mulig å utløse allergisk reaksjon av slikt. Det er jo ikke farlig, men kjedelig å bli allergisk mot noe man liker!

Klementiner syns jeg også er utrolig godt om dagen! Men har ikke carving etter noe spesielt.. Kommer vel senere.. :p

Er så glad for at jeg ikke har hatt det sånn i noen svangerskap.

Jeg kan godt ha perioder til vanlig hvor jeg liker noe ekstra godt, men har aldri hatt det sånn at jeg måååå ha mer og mer og mer...

Håper å "slippe unna" denne gangen også :)

Jeg har ikke craving på noe spesielt egentlig. Det eneste må være at jeg i flere uker (egentlig maaaange uker) har hatt så lyst på skikkelig middag.
Med poteter og saus og det hele. Lenge kunne jeg spise bare saus og poteter :p

Imsdal med markjordbær smak og fløteis:p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp