Mmmm...

Tulipane

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Hei jenter!
Hva koser dere dere med i kveld? Jeg har klart å sluke en fruktsalat bestående av 3 hele frukter samt en haug med druer, sauset inn i deilig vaniljekesam - på ca. 3 minutter.. Jah, så da satt jeg her da..

Har spist lasagne og hvitløksbaguetter. Det hjalp ikke akkurat mot kvalmen kjenner jeg :schocked028

haha! jeg har vært på kur i evigheter her, så nå tenkte jeg at siden jeg ikke skal mer ned nå, så skal det fråtses i dag:P som en sånn hurra for positiv test .
så her er det sjokoladekake for alle penga

haha! jeg har vært på kur i evigheter her, så nå tenkte jeg at siden jeg ikke skal mer ned nå, så skal det fråtses i dag:P som en sånn hurra for positiv test .
så her er det sjokoladekake for alle penga

Hoho, fråtse med god samvittighet! DET fortjener du:D

Nå skal vi snart spise en deilig rett med scampi, løk, paprika og hvitløk! Nam :)
Hørtes fantastisk godt ut med masse frukt og vaniljekesam....og sjokoladekake ;)

Har spist en halv kylling fra varmedisken, og tre brødskiver til... :P
Egentlig mett fra da vi spiste kinamat tidligere, meeeeen....

Her har jeg kost meg med nachos! Nam nam!

Jippi!!! Nå e matlysten her :-) Fikk kjøpt loff og det funker som mellommåltid :-) Digg :-) Ble jo helt på tuppa at jeg likte ikke brød pga smaken.. så det ble bare knekkebrød, men man blir jo så klart lei... blah.. men nå mmm loff med pålegg :-)

Speltlomper med kalkunservelat er min greie om dagen :D

Jeg har hatt lyst på bakt potet i flere uker nå, og i dag er endelig dagen her! Herreguuud så godt det skal bli!

Back
Topp