mmmm nå koser jeg meg

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Solo i glasset og freia påskeegg[:D][:D] nam nam[:D] alle barna er i seng, og snart begynner paradise hotel[8D][:D]

ååååh guud, det hørtes godt ut [:D][:D] *løper og kjøper påskeegg*

mm det skal jeg også snart[:D] mannenen er å handler struts så her blir det strutse kebab

så her skal det spises både kebab og sjokoladepudding... hehe.. med masse masse vaniljesaus[:D]

hoho.. fikk gubben til og løpe å kjøpe eg [:D] så ble litt bli på han no [8D]

Heldiggris, jeg orker ikke sjokolade for tiden, er alt for kvalm
ORIGINAL: SistemannIMagen

Solo i glasset og freia påskeegg[:D][:D] nam nam[:D] alle barna er i seng, og snart begynner paradise hotel[8D][:D]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Skåler heller med pepsi max her,de egge er GRUFULLE,hehe...Usj,ble kvalm nesten,hehe.

MEN,kos deg a  [8D][8D][8D]

åååååh!! NAM, synd at jeg spiste mine opp tidligere i dag[8D] Kos deg!!! [:)]

Her venter jeg på mannen min som skal komme hjem med frukt slik at vi kan lage oss en friske smoothie[;)]

ORIGINAL: Malla_85

Her venter jeg på mannen min som skal komme hjem med frukt slik at vi kan lage oss en friske smoothie[;)]

ååå det hørtes godt ut... namnam..... heldig[:)]

nei da finner jeg fra, sjokoladepuddingen.., for nå er jeg blitt sulten igjen etter kebaben er slukt i seg:P[8D]

ORIGINAL: nissemor87

nei da finner jeg fra, sjokoladepuddingen.., for nå er jeg blitt sulten igjen etter kebaben er slukt i seg:P[8D]

Seriøst! Hvis du IKKE er gravid så må det være noe veldig rart på gang, for du ER jo AKKURAT som oss andre gravide (eller hvertfall meg)[:D][:D]

årh.. KEBAB NAAAAM! [:D]

ORIGINAL: nissemor87

Seriøst! Hvis du IKKE er gravid så må det være noe veldig rart på gang, for du ER jo AKKURAT som oss andre gravide (eller hvertfall meg)[:D][:D]

årh.. KEBAB NAAAAM! [:D]

helt enig.. kan spise å spise å spise. så går det en liten stund, så er eg like sulten som eg var før eg spiste [8D]

ja jeg kan også bare spise og spise.. er like sulten før jeg spiste[8D] håpe dette er fordi en spire har festet seg hehe.. om ikke er jeg redd for hva som skjer med meg... hehe

Back
Topp