Solo i glasset og freia påskeegg[:D][:D] nam nam[:D] alle barna er i seng, og snart begynner paradise hotel[8D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: SistemannIMagen
Solo i glasset og freia påskeegg[:D][:D] nam nam[:D] alle barna er i seng, og snart begynner paradise hotel[8D][:D]
ORIGINAL: Malla_85
åååååh!! NAM, synd at jeg spiste mine opp tidligere i dag[8D] Kos deg!!! [:)]
Her venter jeg på mannen min som skal komme hjem med frukt slik at vi kan lage oss en friske smoothie[;)]
ORIGINAL: nissemor87
Her venter jeg på mannen min som skal komme hjem med frukt slik at vi kan lage oss en friske smoothie[;)]
ååå det hørtes godt ut... namnam..... heldig[:)]
nei da finner jeg fra, sjokoladepuddingen.., for nå er jeg blitt sulten igjen etter kebaben er slukt i seg:P[8D]
ORIGINAL: nissemor87
ååå det hørtes godt ut... namnam..... heldig[:)]
nei da finner jeg fra, sjokoladepuddingen.., for nå er jeg blitt sulten igjen etter kebaben er slukt i seg:P[8D]
Seriøst! Hvis du IKKE er gravid så må det være noe veldig rart på gang, for du ER jo AKKURAT som oss andre gravide (eller hvertfall meg)[:D][:D]
årh.. KEBAB NAAAAM! [:D]
hehe.. om ikke er jeg redd for hva som skjer med meg... hehe