Mmmm garasjen!

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg har blitt så betatt av garasjelukt, så jeg går til garasjen hele tiden for å snuse litt rundt. Lukter på bilen og betongen. Føler meg kjempeteit, men fy sååå deilig den lukten er nå!

Noen fler som liker garasje/eksoslukten nå som de er gravide?

Her blir eg kvalm av olje/drivstoff lukt, men høyrt om mange andre som seier det samma som deg.

Haha, så gøy. Jeg har ikke fått noen spesiell.
Bare at menn generelt lukter ekstra godt, ikke bare gubben min. Parfyme/nydusjet må de lukte mmmmmmmh!
Haha går rundt å slenger komplimenter, men de blir bare brydd :-D

Jeg synes bare mannen min lukter godt og føles god ut. Sitter å sniffer på han og stryker på han. Han synes det er koselig, men med tanke på at jeg nå er en vandrende varmeovn, må han ta pauser for å ikke smelte. Da sitter han helt i andre enden av rommet. Kjenner jeg blir litt furten da, men skjønner at han må ha litt pause innimellom.

Jeg synes bare mannen min lukter godt og føles god ut. Sitter å sniffer på han og stryker på han. Han synes det er koselig, men med tanke på at jeg nå er en vandrende varmeovn, må han ta pauser for å ikke smelte. Da sitter han helt i andre enden av rommet. Kjenner jeg blir litt furten da, men skjønner at han må ha litt pause innimellom.
Så interessant. Jeg blir kvalm av lukten til mannen, men til vanlig sniffer jeg på han hele tiden. Hehe :p

Rart at enkelte lukter, som mman kanskje til vanlig liker og ikke liker skal være så tiltrekkende/ekkelt nå som vi er gravide. Haha. Har det zlik selv, men ikke en spesiell lukt jeg kan påpeke;-p

Sniker- jeg liker lukten av håndsåpe. Går å sniffer rundt på den. Får noen rare blikk av samboer :p heheh

Kjøpte meg en fantastisk bodylotion for ett par uker siden.. Klar for å bli myk og god, men nå orker jeg ikke lukta av den.. Vurderer å gi den bort!

Jeg syns mannen lukter sur fis jeg :p skal være glad når kroppen er slik som den skal være igjen!

Jeg sitter og sniffer nyvaskede klær. Svigerinnen min vaska en haug med babytøy som jeg har arvet med et vaskepulver som jeg ikke får nok av. Kjellerlukt er også fantastidk

elsker lukten av garasje/kjeller, eksos, parafin ol. også som ikke-gravid. Men prøver å styre unna nå da:) selv om jeg lukter litt i garasjen av og til;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp