mmmm drikker..

ORIGINAL: BenedicteOgSpira

sitter i sofaen med tidenes hodepine [:(]

neei? [&o][:(][&:] håper snuppa di sover godt sånn at du får slappet av ordentlig vennen!

Jeg verker i armene etter å ha båret rundt på ei syk jente i hele ettermiddag... Feber og ville bare være i armene mine, men jeg fikk IKKE sette meg ned nei... [&:] Å bære rundt på 11 kg+ er tuuuungt!

Skal til å spise middag nå, for nå sover hun heldigvis. Håper det blir en god natt bare!

ORIGINAL: Tweak

Jeg verker i armene etter å ha båret rundt på ei syk jente i hele ettermiddag... Feber og ville bare være i armene mine, men jeg fikk IKKE sette meg ned nei... [&:] Å bære rundt på 11 kg+ er tuuuungt!

Skal til å spise middag nå, for nå sover hun heldigvis. Håper det blir en god natt bare!

huffda Tweak [&:] kjenner meg utrolig godt igjen!! vært masse sykdom her siden jul.. [:(] håper lille jenta di blir fort frisk igjen!! klem

Her har det gått i ett trakkande kjør i hele dag, så nå har jeg akkurat slengt meg ned på sofaen for å slappe av et par timer før jeg skal legge meg, for må tidlig opp i morgen. Kvir meg litt til å måtte vekke lille kl 06.30 i morgen...[8|] Spent på hvordan barnehagedagen hans blir når han må stå så tidlig opp!! Sover ellers til ni-ti tiden[;)]

Men jeg sitter på sofaen med et glass vann da[8D]

ORIGINAL: *MommyToBe*

baileys og kaffe jeg! [:)][:D]

hva gjør dere ikveld jenter??

mmmm nammis[:D][:D][:D]

men baileys er best I kaffen[;)][;)]

jeg ligger på sofaen og har fått en ufrivillig fridag fra jobb i morra grunnet ett ublidt møte med skøyteisen- var en som kom baklengs på isen som ikke så meg og jeg så ikke eleven- og der KABOOOM der traff bakhuet mitt isen og jeg ble borte... aner ikke hvor lenge, men har vært litt uvell etter jeg våkna opp igjen på sofaen på personalrommet og er driiiit øm i bakhuet og litt vondt i nakken.

åååå det hørtes ikke mye godt ut,,, ble sikkert en rystelse,,,

Her er det lite som skjer. Ble ikke trening i dag, for dem har tatt vinterferie, hva er det?
ORIGINAL: Stjerna*

jeg ligger på sofaen og har fått en ufrivillig fridag fra jobb i morra grunnet ett ublidt møte med skøyteisen- var en som kom baklengs på isen som ikke så meg og jeg så ikke eleven- og der KABOOOM der traff bakhuet mitt isen og jeg ble borte... aner ikke hvor lenge, men har vært litt uvell etter jeg våkna opp igjen på sofaen på personalrommet og er driiiit øm i bakhuet og litt vondt i nakken.

jeg har baileysen i kaffen ja!! [:D] for søtt alene syns jeg!!

fy f.. det hørtes skummelt ut kjære deg!! [:-][8|] håper det går bra med deg!!

ORIGINAL: oblix

Her har det gått i ett trakkande kjør i hele dag, så nå har jeg akkurat slengt meg ned på sofaen for å slappe av et par timer før jeg skal legge meg, for må tidlig opp i morgen. Kvir meg litt til å måtte vekke lille kl 06.30 i morgen...[8|] Spent på hvordan barnehagedagen hans blir når han må stå så tidlig opp!! Sover ellers til ni-ti tiden[;)]

deilig å slappe av! [:)] haha "vekke lille 6.30"?? [:-] *kremt* Det skjer ikke her... C vekker meg mellom 5.30 og 6.00 HVER dag [8|][8D]

ORIGINAL: plutt

åååå det hørtes ikke mye godt ut,,, ble sikkert en rystelse,,,

Her er det lite som skjer. Ble ikke trening i dag, for dem har tatt vinterferie, hva er det?

HÆÆ?? har treningssenteret tatt vinterferie?? SÅÅ seriøse de er da!!! [&:][8D] jeg har jobbet på ett LITE treningssenter i flere år, og vi hadde oppe alle dager utenom 1-2 juledag og 1 nyttårsdag!

ja det går bra med meg, men fikk streng beskjed fra legen om at hvis jeg begynte å kaste opp måtte jeg dra på legevakta eller fastlegen ASAP!! men nå går det helt okey altså[:)]

ORIGINAL: oblix

deilig å slappe av! [:)] haha "vekke lille 6.30"?? [:-] *kremt* Det skjer ikke her... C vekker meg mellom 5.30 og 6.00 HVER dag [8|][8D]

Ja, vi er ganske bortskjemt der[:D][:D] I dag måtte jeg vekke ham kl 8.30, og han ble ganske sur da mamman vekket ham[:-] [:-]Har fått meg en liten sove gutt jeg[;)] han har vel bare våkner i 6 tiden 3 ganger i hele sitt liv[8D] Det tidligste han våkner er 07.00[;)] og gjett om vi er trøtt da og klager[8D][:D][:D]

Her har vi fått besøk av kusina mi, mannen hennes og 2 av barna fra Østfold[:D]
Skal være her helt til fredag[:)]

Nå er alle barna i seng, og vi voksne har spist kyllingfilet, ris og bernaise[;)]
Heldigvis er de like "avhengig" av data som meg, så fikk tid til å innom litt[8D] Hehe!

Back
Topp