mmm...

nufsetufsa

Forelsket i forumet
I dag blandet jeg litt knust banan i grøten til kveldsmaten og gjett om det smakte. Han har ikke vært noe glad i grøt før, har måtte lure han med smokken for å få han til å svelge, men i dag gikk det ned uten problem[:)] Krysser fingra for at han sover litt mer i natt! 

ORIGINAL: trine80

I dag blandet jeg litt knust banan i grøten til kveldsmaten og gjett om det smakte. Han har ikke vært noe glad i grøt før, har måtte lure han med smokken for å få han til å svelge, men i dag gikk det ned uten problem[:)] Krysser fingra for at han sover litt mer i natt! 
Maisgrøt eller risgrøt?

Havregrøt. Ris og hvete. er så praktisk for den skal blandes med vann. Har prøvd både ris og mais, men han likte ingen av dem.

Havregrøt. Ris og hvete. er så praktisk for den skal blandes med vann. Har prøvd både ris og mais, men han likte ingen av dem.

Ok, det er den med litt gluten i det. Ja, kjekt at den kan blandes med vann, gleder meg til det. Men vil gi han en del glutenfri grøt før jeg går over på den. Menhan er jo ikke akkurat glad i hverken mais eller ris-grøt, tenkte derfor på å prøve å putte litt annen smak oppi der.

Den er fra 4 mndr. Han har ikke vært plaget med hard mage. Han får bare grøt på kvelden også får han pupp for resten.

Havregrøt. Ris og hvete. er så praktisk for den skal blandes med vann.

Den har vi også nå. Snuppa digger den! -og mamma siden det er mye mindre styr å blande ut[:D]

Back
Topp