mmm tunfisk med ris

Arda`s-mamma

Gift med forumet
skal spise frokost/lunsj snart med tunfisk og ris.. mm i love it[:D]

TUNFISK???!!!!! ÆSJ!!!!

ORIGINAL: Cecci85

åå hørtes godt ut det faktisk... har du noe på? saus??

jeg bruker tunfisk med olje, pluss at jeg koker risen på et spesielt måte, det er med smør, og en spesiell type krydder det gjør risen dritgodt.. også skal jeg spise det med isbergssalat, pakker risen inni isbergssalaten lissom, blir litt som kålruller med ris i.. mmmmmmmm

Horfor er du ikke på msn????? Har sett etter deg i flere dager nå jo[;)] Tunfisk er dritgodt forresten. Lager tunfisksalat selv og det er bare deilig[:D]

ORIGINAL: skytte76

Horfor er du ikke på msn????? Har sett etter deg i flere dager nå jo[;)] Tunfisk er dritgodt forresten. Lager tunfisksalat selv og det er bare deilig[:D]

kommer på msn NÅ! [:D]

ORIGINAL: hilly

jeg bruker tunfisk med olje, pluss at jeg koker risen på et spesielt måte, det er med smør, og en spesiell type krydder det gjør risen dritgodt.. også skal jeg spise det med isbergssalat, pakker risen inni isbergssalaten lissom, blir litt som kålruller med ris i.. mmmmmmmm

Varmer du tunfisken? har du bare smør oppi kjelen som duu koker risen i? hva heter krydderet du bruker?Nå ble jeg nygerrig her...

ORIGINAL: Lille My80

ORIGINAL: hilly

Varmer du tunfisken? har du bare smør oppi kjelen som duu koker risen i? hva heter krydderet du bruker?Nå ble jeg nygerrig her...

la oss si: smelt margarin, eller smør brun den litt, du har oppi risen, også bruker jeg sånn type krydder som heter allkrydda (får kjøpt hos sverige, i blå poser)smelter og bruner margarin, har oppi risen rør godt, la oss si hvis du brukte 1 glass ris, bruker du 1og enhalv glass vann,  hvis du bruker 2 glass ris blir det 3 glass vann, du har oppi vannet, har platen på den høyeste styrke, når risen koker så skrur du den ned til den svakeste, venter til vannet har trukket seg, ikke åpne lokket, da for du ikke risen klebfri...vent til vannet har trukket seg også la den hvile litt , det er det viktigste.. bon apetitt[:D]

Ps! tunfisken har du bare i tallerkenen uten å varme den,rett fra boksen

ORIGINAL: neleh

TUNFISK???!!!!! ÆSJ!!!!

ENIG!!!!

Tusen takk, dette må jeg prøve!!!

Back
Topp