mmm..rødvin er godt

Smiley80

Forumet er livet
Sitter og nipper til et glass rødvin [:)] Skal ikke mer enn et glass til for å gjøre meg brisen [:D]

Hehe, ja det er fort gjort å bli brisen nå for tiden...ikke greit å ha gått så lenge uten alkohol, og nå så sjeldent mellom hver gang.
Rødvin er jo så godt da..tenkte faktisk på å ta et glass selv i stad, men er helt alene hjemme, så kan liksom ikke tømme flaska selv[:)] 
Koooos deg med vinen[:)]

Skal ikke mer enn 1 glass til her heller!!!

Men godt er det!!!

Kos deg!!!

Fikk et infall kl halv seks i dag, og skyndte meg i bilen for å rekke polet til 18 [:D] Mannen min lurte på om jeg hadde abstinenser... hihi [:)]

ORIGINAL: Smiley80

Fikk et infall kl halv seks i dag, og skyndte meg i bilen for å rekke polet til 18 [:D] Mannen min lurte på om jeg hadde abstinenser... hihi [:)]

HAHAHA så bra!!!! Noen ganger må man jo bare ha!!!

Og ang rødvin, skal vi drikke litt vin på kvelden etter treffet Trine? kanskje fler vil være med? Gubben din tar vel begge ungene??? Krisander sover jo fra 8...

mmm vin er godt[:D]
har tatt et lite glass hvit vin jeg da!!

Mmm,det hørtes godt ut ja!!Men får spare meg til neste helg jeg!!Skal på julebord med jentene fra jobben,å jeg gleder meg så sinnsykt til det!!Pleier å ta litt av det!!![:D][:D][:D]
Dere får kose dere med vinen smiley og Trine!!Ta et glass for meg å da!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Det hørtes godt ut det! ja, man må kose seg litt!! Nei, det skal ikke mye til før man blir brisen nå. Kos deg masse!!!

ORIGINAL: Pastella

ORIGINAL: Smiley80

HAHAHA så bra!!!! Noen ganger må man jo bare ha!!!

Og ang rødvin, skal vi drikke litt vin på kvelden etter treffet Trine? kanskje fler vil være med? Gubben din tar vel begge ungene??? Krisander sover jo fra 8...

synd det er midt i uka da... men jeg hadde vært med jeg

Skal ta meg et glass eller to i morgen kveld jeg! Nå er det så seint, og theo vil kanskje ha litt puppelupp om ikke altfor lenge.. men ble frista![8D]

koser meg med en dram jeg[:D]  deilig. blir vel ikke så lenge til jeg finner vugga!  Trøtt ja[8D]

Back
Topp